vraagie

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

vraagie

Bericht door s.r. »

als bij Bonethorn Valesk staat: "Whenever a creature is turned face up, Bonethorn Valesk deals 1 damage to target creature or player" is dat toch elke beurt, of niet? :?:
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Nee alleen waneer er er een creautre face up wordt geturned, zoals op de kaart staat.

ik doe meestal ook gewoon wat op de kaart staat, das het eerlijkst.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door s.r. »

KingFatass schreef:Nee alleen waneer er er een creautre face up wordt geturned, zoals op de kaart staat.
is dat dan als een creature uit morph komt of altijd als een creature face up ligt?
Gast

Bericht door Gast »

Oy,

de valesk slaat op kaarten waarvoor geld dat ze omgekeerd (plaatje naar beneden) gespeeld moeten worden, en die dan omgekeerd worden, dit geld voor creatures met morph en creatures die gespeeld worden via illusionary mask. Wanneer je zo'n creature omdraait doet de valesk dus 1 damage.

mazzel

pi
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Pi je moet toch maar eens auto-login aan zetten zo mis je een hoop posts.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ergste nog, ik ben ingelogd als ik aan de post begin dus ik kan 'm ook niet onder "pietje puk" doen!

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie