vraagje

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

vraagje

Bericht door s.r. »

wat kan ik het beste kopen om het spel te spelen,

een klaargemaakt deck of losse boosterpacks van 15 kaarten? :s
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Hangt er een beetje vanaf. Als je nog geen kaarten hebt kun je het beste iemands verzameling overnemen.
Lees er alles over in deze thread.
Zelf heb ik nog nooit een klaar deck gekocht. (En eigenlijk ook nooit een verzameling :))

David
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Om het spel een beetje te leren, kun je bter zo'n pre constructed deck kopen. Deze decks zijn uitermate geschikt voor beginnelingen en mensen die het af en toe spelen.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Avalon
Expert
Berichten: 52
Lid geworden op: do feb 06, 2003 3:19 pm
Locatie: Valkenswaard/Eindhoven
Contacteer:

antwoord

Bericht door Avalon »

Hee,

Ik ben zelf ook nog niet zo lang aan het spelen. Ik ben na een demo spelletje (dat ik ergens bij gekregen had) gaan navragen in een winkel waar ze het verkochten. Daar hebben ze me toen aangeraden een preconstructed deck te kopen. En dit is me heel goed bevallen. Je moet gewoon iedere keer als je een kaart of regel niet snapt het vragen hier op het forum. Er zijn genoeg mensen die je willen helpen.

xxx Avalon
The important things in life are the things we can't see
Gebruikersavatar
Morpheus
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 2:02 pm
Locatie: Stein

Bericht door Morpheus »

Hoi, Ik zou eerst een klaargemaakt deck kopen van de kleur die wild en dan pas beginnen met boosters om je deck te verbeteren. 8)
Plaats reactie