punt 1: dit is iets voor in de "trading corner" ik heb 'm dan ook bij deze verplaatst.
punt 2: het gaat slechts om een uncommon, vind je die het waard om een envelope en een postzegel aan te besteden?
succes er verder mee,
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Doordat jij zijn post verplaatst hebt mag hij geen topic meer starten in dit forum :-)
Zou het niet beter zijn om een appart have/wants forum te hebben waar iedereen 1 post heeft en het trading forum voor dit soort dingen?
nou dan closen we deze toch? En btw, uitzonderingen worden gemaakt als er een goeie reden is... (zo kun je als het goed zoekt hier van mij 2 actieve topics vinden, tenzij de tweede ondertussen al wel gesloten is)
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Dan moet hij even vragen of deze dicht mag. We kunnen niet zomaar iemand zijn enigste topic locken want misschien is er wel iemand die een Soulless One heeft voor m .
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Graag ook alleen reageren als je ook echt een Soulless One wilt verkopen. Tip voor Morpheus. Koop een hele stel kaarten ergens in een online winkel daar kun je deze makkelijk bijbestellen. De postzegel is nog duurder als deze kaart dus je kunt beter meer kaarten laten versturen.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!