Baalzamon schreef:Het is toch de bedoeling dat iedereen hier maar wat raak lult of niet? Dan maakt het toch niet uit als er een on-topic berichtje tussen zit. Nou ja, het zal wel...
Het gaat ook omde rest van het forum, het is zeker niet de bedoeling dta je daar maar raak lult anders wordt het al snel een puinhoop.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
jij ook g-kracht en pi en eekhoornmeester en wie dan ook
CREDENDO VIDES
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
david en baalzamon hebben precies hetzelfde gedaan!
CREDENDO VIDES
enne, nee ik ben niet naar de TT-nacht geweest. Wanneer was die dan? Pinksteren? Toen zat ik namelijk wel in Zandvoort
ehmmm, afgelopen vrijdag?
CREDENDO VIDES
maak je er ajb niet zo druk om, zo streng zijn we niet, maar een post doen alleen maar om te melden dat je de vorige ook hebt gedaan is misschien een beetje onnodig, dat wel.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
ik zelf vind dat de handigste encyclopedie op internet:)
Thanks,
Als je nog tips hebt om hem handiger te maken hoor ik het graag.
(Ik vind hem zelf ook de handigste in zijn soort, maar ik maak hem dan ook zodat ik hem handig vind )