dit is gewoon goed:
1e Beart Forest + Birds of Parasise
2e Beurt Forest + Llanowar elf + Lotus Petal
3e Beurt Forest + Endless Wurm + Rancor
= 11/9 Trample.
In het begin van je upkeep naam je rancor terug in je hand.. en doet hem er weer op. hehe gewoon een super coole combo!
Laat me weten wat jullie er van vinden!
hehe endless wurm + Rancor.
Moderator: Admins & Moderators
- Kurt Cobain
- Expert
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
handig als je 'm voor elkaar krijgt, maar je hebt er zo te zien wel 8 kaarten voor nodig, zo vaak gaat het niet gebeuren dat je die specefieke kaarten op juiste volgorde pakt en in je derde beurt al hebt.
mazzel
pi
handig als je 'm voor elkaar krijgt, maar je hebt er zo te zien wel 8 kaarten voor nodig, zo vaak gaat het niet gebeuren dat je die specefieke kaarten op juiste volgorde pakt en in je derde beurt al hebt.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Kurt Cobain
- Expert
- KingFatass
- Wizard
Mana zal het probleem niet zijn, maar wel de wurm EN de rancor in je hand hebben.
Maar ja je kan tutoren of wishen ervoor, dus ik vindt de combo best realistisch, er was geloof ik ook nog een type deck mee geweest.
Maar ja je kan tutoren of wishen ervoor, dus ik vindt de combo best realistisch, er was geloof ik ook nog een type deck mee geweest.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- Kurt Cobain
- Expert