Spelers
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
dat hangt er helemaal vanaf hoe goed je het ze leert Ik heb een goizer die ik het geleerd heb die me wel degelijk flinke tegenstand geeft als we spelen. Jammergenoeg krijg ik hem nog niet zo gek dta ie ook daadwerkelijkz elf kaarten gaat kopen en decks gaat bouwen, maar ok, proto is ook leuk.
mazzel
pi
dat hangt er helemaal vanaf hoe goed je het ze leert Ik heb een goizer die ik het geleerd heb die me wel degelijk flinke tegenstand geeft als we spelen. Jammergenoeg krijg ik hem nog niet zo gek dta ie ook daadwerkelijkz elf kaarten gaat kopen en decks gaat bouwen, maar ok, proto is ook leuk.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
w8 maar, gewoon rustig leren, zorgen dat ze ook zelf kaarten kopen en kaarten kennen (alles op nedermagic afgaan )s.r. schreef:we hebben geprobeerd de omgeving aan te steken, dat is ook aardig gelukt. Maar het enige probleem is dat je daar eigenlijk niet echt een tegenstander aan hebt.
de tegenstand komt vanzelf!
(BTW IS HET XANATOS ZONDER H BAALZAMON! )
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik denk dat als je 'm een paar keer zijn 2/2 in jou 5/5 laat wandelen hij snel genoeg door heeft dat zijn creatures zo aardig snel en makkelijk voor jou dood gaan.
mazzel
pi
ik denk dat als je 'm een paar keer zijn 2/2 in jou 5/5 laat wandelen hij snel genoeg door heeft dat zijn creatures zo aardig snel en makkelijk voor jou dood gaan.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.