Spelers

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door s.r. »

we hebben geprobeerd de omgeving aan te steken, dat is ook aardig gelukt. Maar het enige probleem is dat je daar eigenlijk niet echt een tegenstander aan hebt.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dat hangt er helemaal vanaf hoe goed je het ze leert :D Ik heb een goizer die ik het geleerd heb die me wel degelijk flinke tegenstand geeft als we spelen. Jammergenoeg krijg ik hem nog niet zo gek dta ie ook daadwerkelijkz elf kaarten gaat kopen en decks gaat bouwen, maar ok, proto is ook leuk.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

s.r. schreef:we hebben geprobeerd de omgeving aan te steken, dat is ook aardig gelukt. Maar het enige probleem is dat je daar eigenlijk niet echt een tegenstander aan hebt.
w8 maar, gewoon rustig leren, zorgen dat ze ook zelf kaarten kopen en kaarten kennen (alles op nedermagic afgaan ;))

de tegenstand komt vanzelf!

(BTW IS HET XANATOS ZONDER H BAALZAMON! :evil: )

:roll: :wink:
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door s.r. »

hij koopt wel eens kaarten, en heeft ook wel goede kaarten, het enige probleem is dat we hem niet kunnen leren dat als hij met zijn 2/2 creature mij aanvalt ik ook mag vededigen met mijn 5/5 creature... :roll:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik denk dat als je 'm een paar keer zijn 2/2 in jou 5/5 laat wandelen hij snel genoeg door heeft dat zijn creatures zo aardig snel en makkelijk voor jou dood gaan.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie