Ontwikkeling nieuwe style..

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Ontwikkeling nieuwe style..

Bericht door Sab! »

Jaja, lukt al aardig. Er moet nog een hoop gebeuren, maar er is alvast een voorproefje! Je kunt dit zien door in je profiel de template op greenMagic te zetten. Let op... de style is nog lang niet af! Dus er kunnen nog wat foutjes inzitten!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Op zich wel mooi. Mooie samenstelling van groene kaarten bovenin.
Maar ik vind dat "Magic" door mijn achtergrond heen erg onrustig. Als het zo blijft houd ik het toch bij het oude omdat ik het niet prettig vind lezen met een achtergrondplaatje er doorheen.

'k hoop dat je er wat mee kunt...

David
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

Bericht door lord of the squirrel »

hey

plaatje aan de bovenkant vind ik wel mooi maar ik vind de rest iets te licht
en van dat magic door tekst heb ik geen last

sander
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wat ik mis zijn duidelijke scheidingen, posts lopen zowat in elkaar over met als enige scheiding een dun wit lijntje, terwijl topics en aparte fora al helemaal niet gescheiden zijn. Ik zou ook bij een greenMagic look wat meer groen verwachten, misschien dat je duidelijke scheidingen aan kunt maken met groene lijnen? Andere idee-en: die laatste link die je me gisteravond ga (http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/feature/105), ik vind die mana symbolen op een rijtje best mooi, misschien is het een idee om die als banner te gebruiken en minder te focussen op het groen? Misschien is het handig om iig even naar de topic review te kijken, daar gaat namelijk duidelijk iets mis met de buiten rand.

mazzel

pi

p.s. was versie 1.0 die waar je problemen mee had?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

ik moet de achtergrondkleuren daarvan nog instellen :) Die achtergrond zie je dan niet meer door je topics heen... Zoals ik al zei, ik ben nog lang niet klaar. Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is de pagina achtergrond ingesteld, de header toegevoegd en wat kleine dingetjes veranderd. Het grote werk moet nog komen ;)
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

idd kleur lettertype veranderen, is soms/meestal ;) niet te lezen!

vooral dat witte op die magic achtergrond niet, en dat licht groene.

ps magic achtergrond moet ABSOLUUT blijven!!
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

OK, mensen het heeft geen nut nu al commentaar te gaan geven. Zoals ik al zei, dit is nog maar het begin. Er komt overal nog kleur en achtergrondjes bij, alles wordt gewoon leesbaar. Maak je daar maar niet druk om.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik maak me niet druk maar ik snap niet hoe je kunt zeggen dat het geen zin heeft om commentaar te zeggen. Het is toch goed om te weten dat mensen wel of niet last hebben van een achtergrond plaatje en dat soort dingen. Ook al wil je het misschien toch nog veranderen, ik snap niet dat je niet blij bent met wat feedback.

David
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Wow, mooie header zeg :D Alleen als ik jou was dan zou ik die icoontjes links (Afbeelding, enz) ook veranderen. Maar aangezien je nog lang niet klaar bent en ik dus eigenlijk geen commentaar zou mogen geven... :lol:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

update, ik heb een soort van speciaal menu toegevoegd hier komen de links in die normaal onder en bovenaan. Heb wat dingen weggewerkt. Er zitten nog erg veel beestjes (bugs) in de style maar ik hoop dit allemaal zo snel mogelijk te fixen. Doe echt uiterst m'n best het is alleen heel veel werk.

PS. Over dat speciale menu mag wel commentaar gegeven worden. Of jullie het erin willen houden of niet.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik vind het er nu duidelijk beter op geworden, maar de tekst is me wat te licht, terwijl ik het groen zo donker vind in vergelijking met de achtergrond. Het menutje vind ik een goed idee, alleen een beetje jammer dat ie een deel van de tekst standaard in het nederlands doet (ik gebruik het forum in het engels).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

ja, daar moet ik nog een variabele van maken, zoals ik al zei, commentaar is welkom maar het heeft geen nut om nu al je menig te geven over de kleuren. Sinds ik net pas een grote bug hb weggewerkt die ervoor zorgede dat het niet klopte
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik zie geen speciaal menu... Bedoel je dat lijstje met 'Bekijk ongelezen berichten' enzo? Ik zou het erin laten. Hoewel ik het eigenlijk nooit gebruik heb ik er ook geen last van. Ik vind het goed dat het achtergrond plaatje niet meer door de tekst heen zit. Ik hoop dat het de bedoeling is om dat ook zo te laten.

David
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

Ja dat was het menu, en ja dat was de bedoeling
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik meld gewoon alles wat me op valt, ik ben van plan gewoon de komende tijd de skin te gebruiken en te kijken wat het is dat mij op valt.

Ik had nog wat puntjes:

Over je menu, ik zou het linker en rechter vak willen omdraaien, al ik klaar ben met inloggen zit ik altijd met mijn muis aan de rechter kant, daar zou ik dus de opties verwachten.

Over het posten, als ik tekst selecteer wordt de tekst blauw en verder niet, ik verwachte eigenlijk dat er een vlak omheen op zou liggen, dit is erg wennen, maar ik denk dat het wel cool is. (is het eigenlijk een feature of een beestje? ;))

Ik vind de afstand boven het menutje, tusen menutje en de opties van profile, login etc wat veel, misschein dta dta een beetje in te perken is?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie