Off Topic
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik heb laatst ook lightning bolt als throw-in gehad, en zou ze ook zelf egeven met een voldoende grote deal. Throw-in is voor mij een zooitje extra er bij waar de ander toch niks mee gaat doen dat geen significante invloed heeft op de totale waarde van de deal.
mazzel
pi
ik heb laatst ook lightning bolt als throw-in gehad, en zou ze ook zelf egeven met een voldoende grote deal. Throw-in is voor mij een zooitje extra er bij waar de ander toch niks mee gaat doen dat geen significante invloed heeft op de totale waarde van de deal.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
idd geen significante waarde op de totale deal.pi schreef:Oy,
Throw-in is voor mij een zooitje extra er bij waar de ander toch niks mee gaat doen dat geen significante invloed heeft op de totale waarde van de deal.
mazzel
pi
Als het idd om deals gaat mbt grote (type I) kaarten (juzams, library, p9, moat en dat soort stuff, ok.)
Maar niet om het eenvoudige type 2 gepeupel ruil.
Dan beschouw ik lb niet als throw-in
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
het was natuurlijk een heel andere post...
Dragonheart viel Elias Schroer aan op zijn kennis van het Nederlands. Dat leidt natuurlijk alleen maar tot een hele zinloze discussie dus heb ik de post bewerkt...
mazzel
pi
p.s. Als je wil weten waarom, lees de post boven die van Dragonheart...
het was natuurlijk een heel andere post...
Dragonheart viel Elias Schroer aan op zijn kennis van het Nederlands. Dat leidt natuurlijk alleen maar tot een hele zinloze discussie dus heb ik de post bewerkt...
mazzel
pi
p.s. Als je wil weten waarom, lees de post boven die van Dragonheart...
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
http://www.cs.vu.nl/~dskloet/magic/David schreef:Ik probeer het toch: nu ook motl-prijzen op mijn website!KingFatass schreef:Handiger kunt u hem niet maken, wel mooier.
David
dat iedereen het maar ff weet! fantastische site
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
- lord of the squirrel
- Administrator
ik weet niet waarvoor het is, het enige wat ik kan doen is hem onzichtbaar maken dan heb je er geen last vanDavid schreef:Waarom krijg ik een geel briefje voor de Mod's Pit te zien? Ik wil helemaal niet weten dat er een nieuw bericht is dat ik toch niet mag lezen.
David
ps Wat een complimenten, dank u allemaal...
sander
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.