ff een vraagje mbt playstation2 spellen.
Wat is het precieze verschil tussen een platinum versie van een spel en een gewone versie van datzelfde spel?
Is het puur de prijs?
laat het aub snel weten
ps2, wat is het verschil tussen platinum of gewoon?
Moderator: Admins & Moderators
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
ps2, wat is het verschil tussen platinum of gewoon?
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
- lord of the squirrel
- Administrator
Nee zit geen verschil tussen. PLatinum worden de spellen die al wat ouder zijn en die heel goed verkocht zijn.Dit zijn bijna altijd ook wel goede spellen (of je ze leuk vind is een 2e). Er zijn mensen (oa ik en KF) die liever geen platinum versie hebben (of andere versies dan het origineel) aangezien de doosje cq hoesje ervan niet mooit zijn.
GForce
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- KingFatass
- Wizard
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
ik heb laatst final fantasy X gekocht platinum en het maakt me eigenlijk niets uit dat er platinum op het hoesje staat.GForce schreef: Er zijn mensen (oa ik en KF) die liever geen platinum versie hebben (of andere versies dan het origineel) aangezien de doosje cq hoesje ervan niet mooit zijn.
GForce
't gaat mij om het spel (en handleiding)
ok, bedankt iedereen, ik weet weer genoeg!!!!
CREDENDO VIDES