wat is je favoriete p2p client?
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
wat is je favoriete p2p client?
Oy mensen,
vraagje:
wat is je favoriete p2p client, en waarom?
Mijne is SoulSeek vanwege de behoorlijke chat interface en het bijzonder grote aanbod aan mp3's. Nadeel is dat je 1 file niet van meerdere tegelijk kan downen, vandaar dat grote files downen meestal niet zo'n goed werkt als bij sommige andere clients. Aangezien ik toch voornamelijk mp3's down is SoulSeek ideaal programma voor mij.
Mocht nog iemand op slsk zitten, ik ben online onder de naam ncer (pi was te kort ), en ik share zo'n 6000+ files.
mazzel
pi
vraagje:
wat is je favoriete p2p client, en waarom?
Mijne is SoulSeek vanwege de behoorlijke chat interface en het bijzonder grote aanbod aan mp3's. Nadeel is dat je 1 file niet van meerdere tegelijk kan downen, vandaar dat grote files downen meestal niet zo'n goed werkt als bij sommige andere clients. Aangezien ik toch voornamelijk mp3's down is SoulSeek ideaal programma voor mij.
Mocht nog iemand op slsk zitten, ik ben online onder de naam ncer (pi was te kort ), en ik share zo'n 6000+ files.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- lord of the squirrel
- Administrator
- KingFatass
- Wizard
- lord of the squirrel
- Administrator
- bastial fury
- Adept
- lord of the squirrel
- Administrator
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
dat klinkt iderdaad wel heel interessant! (alleen toch nieuwsgierig, wie heb hier uberhaupt een verbinding waarmee je 850 kbps trekt? Ik moet het met 192 kbps max doen...)
mazzel
pi
dat klinkt iderdaad wel heel interessant! (alleen toch nieuwsgierig, wie heb hier uberhaupt een verbinding waarmee je 850 kbps trekt? Ik moet het met 192 kbps max doen...)
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Ik gebruik alleen Kazaa maar ook niet vaak, alleen als ik iets echt nodig heb. Meestal haal ik games origineel dus daarvoor gebruik ik m niet.
IK gebruikt BTW ook wel eens Audio-Galaxy voor mp3 maar ik weet niet of deze nog bestaat.
GForce
IK gebruikt BTW ook wel eens Audio-Galaxy voor mp3 maar ik weet niet of deze nog bestaat.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- KingFatass
- Wizard
Bittorrent is een programma, waarmee je tegelijktijdig iets download en upload.
Bv, jij download the matrix van 600mb, heb je een download van zon 50kb, dan upload je meteen naar iemand anders voor 30 kb. Als de file af is hoef je hem daarna niet meer te sharen.
Ik download vrijwel al mijn anime hier mee en ben zeer te spreken over dat programma.
Kijk een bittorrent.com
Bv, jij download the matrix van 600mb, heb je een download van zon 50kb, dan upload je meteen naar iemand anders voor 30 kb. Als de file af is hoef je hem daarna niet meer te sharen.
Ik download vrijwel al mijn anime hier mee en ben zeer te spreken over dat programma.
Kijk een bittorrent.com
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
Audiogalaxy is helaas ten grave.GForce schreef: IK gebruikt BTW ook wel eens Audio-Galaxy voor mp3 maar ik weet niet of deze nog bestaat.
GForce
Je moet er nu voor betalen
ik gebruik imesh
je kunt er alles vinden, multiple downloads..
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!