Ontwikkeling nieuwe style..

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

*beeestjes!!!8 word er helemaal gek van, akn helaas zondag pas weer verder mensen (als ik geluk heb zaterdag avond)
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

nog minder geluk krijg nu pas weer echt de gelegenheid om er weer een uurtje of iets meer aan te werken.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

minder!

Ik wil niet vervelend zijn, maar misschien dat je het admin panel ook eens wilt bekijken in de nieuwe look...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

lol ik begin bij het begin en eindig bij het eind

ps niet zeuren over de plaatjes voor de forums, die moeten nog worden vervangen. Wou alleen even zien hoe dit stond (niet dus)
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

Er is een tijdelijke halt in de ontwikkeling van de style. Ik heb het weer eens druk :S. Er is ten eerste weer een project tussengekomen, iets wat voor mij een iets hogere prioriteit heeft. en ik ga ook nog eens maandag 4 augustus voor twee weekjes op vakantie. Hoeveel vertraging ik met dit alles krijg weet ik niet. Ik kan ook niet garranderen dat ik de style voor het einde van de zomervakantie afkrijg. Het probleem is dan dat het nog wel heel lang kan duren voordat de style af is. Jullie zullen het wel van me horen als ik weer tijd heb om verder te gaan.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Oh dus je neemt dus gewoon je laptop mee op vakantie. Tjonge wat ji allemaal voor ons over hebt gewoon fantastisch.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik vind eht zowiezo al heel wat dat je nog steeds aan eht forum werkt terwijl je er zelf amper komt, het maakt mij niet uit hoe lang je er over doet.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Yup Pi heeft gelijk. Je doet dit voor ons terwijl je zelf er niet veel meer aan het (misschien wel helemaal nix). We zijn je allemaal dankbaar daarvoor. (niet vertellen dat als je dat niet zou doen Pi en ik je op kwamen zoeken :twisted:.)

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie