Magic Online?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Magic Online?

Bericht door David »

Is hiet iemand die Magic Online speelt?
Ik vraag me al een tijdje af hoe dat nou precies zit...
Moet je echt geld betalen voor vituele booster? De normale prijs?
Of kun je het spel ook kopen en dan spelen zonder dat je er verder geld aan uit hoeft te geven?

David
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Re: Magic Online?

Bericht door s.r. »

ik speel magic online, maar dan alleen de free trial versie (daar krijg je pre-constructed decks waar je dan tegen andere mensen online tegen kunt spelen). Wat ik verder op de site van waar ik hett heb gedownload heb gelezen moest je 10 dollar inschrijfgeld betalen en dan boosters kopen voor de normale boosterprijs 8O
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Ik heb ook de trail versie gespeeld en het programma werkt erg goed. Maar je moet een credit card hebben om een account te kunnen aanmaken.

Boosters zijn idd de normale prijs, maar met drafts kun je gewoon tix (met een tix kun je d8 ik 1 keer graits draften) winnen, dus als je een beetje goed bent, vallen de kosten eventueel mee.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik vind het afzetterij...
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

je hebt tickets (tix), boosters en kaarten, door goed handelen en goed spelen in drafts/sealed is het mogelijk om gratis te spelen, maar over het algemeen is het een aardig dure hobby. Het is trouwens wel zo dat als je een volledige in print set bij elkaar weet te krijgen online je deze kon in wisselen voor echte kaarten. Magic online schijnt trouwens erg verslavend en over het algemeen erg slecht voor je portomonnee te zijn.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door s.r. »

probleem van magic online is dat als er iets mis is met je pc je al je kaarten kwijt bent... :cry:
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Je verzameling zal toch wel online opgeslagen worden en niet op je PC... Anders kun je met een beetje hacken ook flink wat geld besparen :-)

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

jep, online, en ze beweren dat het een erg veilig systeem is.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik heb zelf ook de beta versie gespeeld. Ik vond het wel vet toen maar niet zo goed als real-life. Het voordeel van dit is dat je op ieder moment van de dag wel iemand kunt vinden om tegen te spelen. Er worden ook toernooien enzo gespeeld en je kunt best grote prijzen winnen (zowel real life als virtuele kaarten).

Wat Pi zegt klopt inderdaad. Als je een hele set compleet hebt krijg je ze in kaarten thuis gestuurd, maar volgens mij ben je ze dan online wel kwijt.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
cindel
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: di okt 21, 2003 10:58 am

Bericht door cindel »

Ik zou het nooit doen!!

gewoon afzetterij :!:



mzl
Gebruikersavatar
collectocrat
Adept
Berichten: 348
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 11:58 am

Bericht door collectocrat »

Ik zou het ook nooit doen. Geld uitgeven aan een virtueel product??? Dat is de reden dat de hele IT beurs is ingestort.
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb. :)
Plaats reactie