[quote="Comprehensive Rulebook"]
303.1. As the upkeep step begins, any abilities that trigger at the beginning of that upkeep step or that triggered during that turn’s untap step go on the stack. (See rule 410, “Handling Triggered Abilities.â€
UB mist --> Hulp nodig!!
Moderator: Admins & Moderators
- KingFatass
- Wizard
David heeft gelijk en het is idd NIET zo moeilijk.
Trigger mist 1 op stack, trigger mist 2 op de stack.
Trigger resolved en speler untapped aantal permanets gelijk aan graveyard. Active speler heeft priority kun effects op de stack gooien (timmies bv, zoals david al aangeeft). Tegenstander mag dingen op stack gooie, als dat allemaal is resolved dan gaat mist 2 gewoon af.
Trigger mist 1 op stack, trigger mist 2 op de stack.
Trigger resolved en speler untapped aantal permanets gelijk aan graveyard. Active speler heeft priority kun effects op de stack gooien (timmies bv, zoals david al aangeeft). Tegenstander mag dingen op stack gooie, als dat allemaal is resolved dan gaat mist 2 gewoon af.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Zoals ik al zei wist ik het niet 100% cker.
GForce
Dat maakt helemaal nix uit of je nu 1 of 4 hebt liggen. Je kunt met de volgende Mist de zelfde kaarten weer targetten.Uit het feit dat je zei dat je permanents van je tegenstander moet targetten begreep ik dat jij het een probleem vond dat je met 2 Mists ook 2 keer zo veel moet targetten.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!