Off Topic
Moderator: Admins & Moderators
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
die optie zit er niet voor niks op, waarom zou ie het niet doen, vanwege die 2 tellen die het kost? Omdat ie het forum boycot? (wat doet ie hier dan?) Ik zou toch zeggen dat als iemand al een paar keer post hij ook maar lid moet worden.
mazzel
pi
die optie zit er niet voor niks op, waarom zou ie het niet doen, vanwege die 2 tellen die het kost? Omdat ie het forum boycot? (wat doet ie hier dan?) Ik zou toch zeggen dat als iemand al een paar keer post hij ook maar lid moet worden.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Dat is een onzin rede.pi schreef:waarom zou ie het niet doen
Moet? Van wie/wat? Waar heb je last van?pi schreef:Ik zou toch zeggen dat als iemand al een paar keer post hij ook maar lid moet worden.
En wat heeft dat met elkaar te maken?nsMagicForums schreef: Registreer je hier! Zodat je ook kunt ruilen met anderen!
David
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
als het niet de bedoeling was je te registreren zouden we toch zeker met iets veel simpelers zijn gaan werken dan een forum, zoiets als dit? Ik vind dat als je ergens gebruik van maakt je er ook best wat aan terug mag geven, en als het enige wat je dan hoeft te doen registreren is, begin ik me een beetje te ergeren als mensen dat niet doen.
mazzel
pi
als het niet de bedoeling was je te registreren zouden we toch zeker met iets veel simpelers zijn gaan werken dan een forum, zoiets als dit? Ik vind dat als je ergens gebruik van maakt je er ook best wat aan terug mag geven, en als het enige wat je dan hoeft te doen registreren is, begin ik me een beetje te ergeren als mensen dat niet doen.
mazzel
pi
Misschien om aan te tonen wie een noob is en wie al wat meer ervaring heeft.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
't wordt alleen bijgehouden om de ranks op het juiste moment bij te werken, da's leuk, een andere rank halen, althans, dat schijnt...
mazzel
pi
p.s. Let's all be n00b again!
't wordt alleen bijgehouden om de ranks op het juiste moment bij te werken, da's leuk, een andere rank halen, althans, dat schijnt...
mazzel
pi
p.s. Let's all be n00b again!