kan iemand me uitlegge hoe dit juist werkt
At the beginning of your upkeep, Grim Feast deals 1 damage to you.
Whenever a creature is put into an opponent's graveyard from play, you gain life equal to its toughness.
dus als ik een 4/4 beest naar de verdoemenis doe met een terror krijg ik dan 4 leven.....
maar als ik een 4/4 beest door middel van bane of the living dood doe of gewoon door als ie met dat 4/4 beest aanvalt het te blokken met een 5/5 naar de eeuwige jachtvelden stuur , krijg ik dan ook 4leven of niet?
alvast bedankt,
greetz
ragnarok
grim feast
Moderator: Admins & Moderators
- ragnarok
- Adept
grim feast
---<misschien is niets geheel waar, en zelfs dà t niet>---
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik denk dat je na het spelen van een kaart als mutilate/infest of het demorphen van een bane minder levens krijgt dan de normale toughness van het creature dat dood gaat omdat je deze bij werkt met deze kaarten.
mazzel
pi
ik denk dat je na het spelen van een kaart als mutilate/infest of het demorphen van een bane minder levens krijgt dan de normale toughness van het creature dat dood gaat omdat je deze bij werkt met deze kaarten.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
het punt is de vraag of de Grim Feast kijkt naar de toughness op het moment dat het creature het spell verlaat (resultaat na mutilate/infest bane: minder levens gainen dan met bv wrath of god) of kijkt de feast naar de power/toughness zoals die op de kaart gedrukt staat (resultaat: je gained net zo veel). Ik denk zelf dat de feast kijkt naar de p/t zoals die is op het moment dat het creature het spel verlaat, dit omdat hier veel meer mee is te doen in het spel, de p/t laten groeien, etc. een ander punt is dat je anders nooit leven krijgt voor een creature met */* waarbij de * gelijk is aan iets, zoals forests in play, die naar een graveyard gaat. Bedenk wel, ik heb niet werkelijk de regels opgezocht voor deze kaart toen ik dit tikte.
Ik heb een judge een meeltje gestuurd hier over, jullie horen nog van me.
mazzel
pi
het punt is de vraag of de Grim Feast kijkt naar de toughness op het moment dat het creature het spell verlaat (resultaat na mutilate/infest bane: minder levens gainen dan met bv wrath of god) of kijkt de feast naar de power/toughness zoals die op de kaart gedrukt staat (resultaat: je gained net zo veel). Ik denk zelf dat de feast kijkt naar de p/t zoals die is op het moment dat het creature het spel verlaat, dit omdat hier veel meer mee is te doen in het spel, de p/t laten groeien, etc. een ander punt is dat je anders nooit leven krijgt voor een creature met */* waarbij de * gelijk is aan iets, zoals forests in play, die naar een graveyard gaat. Bedenk wel, ik heb niet werkelijk de regels opgezocht voor deze kaart toen ik dit tikte.
Ik heb een judge een meeltje gestuurd hier over, jullie horen nog van me.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- KingFatass
- Wizard