nieuwe gebruikers op het Forum

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
freggel
Master
Berichten: 129
Lid geworden op: wo okt 02, 2002 9:11 pm
Locatie: Alphen a/d Rijn
Contacteer:

nieuwe gebruikers op het Forum

Bericht door freggel »

Ik zie hier steeds dezelfde mensen op het Forum komen en vaak maar 2/3 tegelijk ingelogd. Zou het niet leuk zijn om eens een aktie te doen om dit Forum wat meer bekendheid te geven? Het is voor iedereen natuurlijk prettiger om wat sneller response op zijn vragen cq opmerkingen te krijgen. tevens krijg je zo ook weer eens wat nieuwe input.

Mijn vragen:
Hoe denken jullie hierover?
Is het mogelijk een banner te krijgen die ik op mijn site plaats?
Gebruikersavatar
ragnarok
Adept
Berichten: 242
Lid geworden op: di dec 17, 2002 3:23 pm
Locatie: vrasene, oost-vlaanderen, belgië

Bericht door ragnarok »

ik heb er niks op tegen hoewel meer input niet noodzakelijk nuttiger is,..maar wat denken de andere leden en de admins?

mzzl,

ragnarok
---<misschien is niets geheel waar, en zelfs dàt niet>---
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Iets meer mensen zou wel mogen van mij maar ik vind het wel leuker als je steeds dezelfde mensen ziet dan als je een heleboel mensen hebt die een keer iets posten.

David
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

och... van mij mogen jullie het proberen...




btw zoek ik ook mensen voor mijn/onze scholieren site ( :oops: ik geef maar geen link ivm spam :wink: )
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Sliver
Adept
Berichten: 359
Lid geworden op: do jun 05, 2003 7:14 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door Sliver »

hmm aan die argumenten die jullie geven is het moeilijk om partij te kiezen.

Ja ik ben er ook voor.
Maar het moet niet overdrijven, ongeveer 500 leden lijkt me wel een leuk getal.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------

http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

Sliver schreef:hmm aan die argumenten die jullie geven is het moeilijk om partij te kiezen.

Ja ik ben er ook voor.
Maar het moet niet overdrijven, ongeveer 500 leden lijkt me wel een leuk getal.
ik wil freggel niet afkraken... (srry, ik weet niet welke site van jouw is.. maar goed) ik denk niet dat we door die actie op de 500 leden kunnen komen
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Sliver
Adept
Berichten: 359
Lid geworden op: do jun 05, 2003 7:14 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door Sliver »

mwah zit wat in maar met rond de 250 leden is er al weer wat meer leve in de brouwerij.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------

http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Het gaat niet om het aantal leden maar om het aantal actieve leden. Dat hoeft er van mij niet veel meer dan 20 te zijn.

David
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Hier is al verscheidene keren over gesproken. De een geeft juist meer om een kleine besloten groep, die je door en door kent en ook kan vertrouwen, wat bij ruilacties weer goed is, en waardoor het beleid op het forum wat losser gehouden kan worden.
Als het forum veel groter gaat worden, dan wordt er automatisch ook strenger opgetreden tegen spam en offtopic berichten, omdat het anders supersnel een chaos wordt.

Ik geef zelf de voorkeur aan een klein forum, als ik behoefte zou hebben aan honderden reply's per dag (beetje overdreven, oké), dan zou ik wel een van de vele grotere forums zoeken, zoals MotL of VKR (als die nog online is tenminste).

Maar, boezoekers kan je niet dwingen te komen, noch dwingen te gaan. Wat reclame maken is nooit weg, maar over het aantal vaste posters heb je weinig te zeggen, dat komt zoals het komt.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
freggel
Master
Berichten: 129
Lid geworden op: wo okt 02, 2002 9:11 pm
Locatie: Alphen a/d Rijn
Contacteer:

Bericht door freggel »

mijn site is http://home.hccnet.nl/jan.treur
Ik ben nog hard bezig hier iets van te maken en dacht er opeens aan dit forum op te nemen in de links of als banner
pietje puk

Bericht door pietje puk »

Oy mensen,

ik wou nog even toevoegen dat inderdaad het aantal actieve leden relevant is, niet het aantal leden. Verder geef ik zelf de voorkeur aan een redelijk klein forum, anders was ik wel actiever op motl. Dit houdt niet in dat ik het erg zou vinden als het forum een beetje zou groeien want het is nu echt best klein, met zo'n 20 mensen die ik actief zou noemen. Ik vind het forum lanzamerhand te groot worden als ik het niet meer red om dagelijks zonder problemen alle posts te kunnen lezen, maar ik heb niet het idee dat we die grens snel gaan halen.

Over reclame maken: da's duur! De enige oplossing die ik zie is op sites van leden een banner zetten, of misschien een internet winkel voor magic vinden die graag een forum wil hebben waar zijn klanten op kunnen lullen, maar waarschijnlijk moeten we dit forum dan flink bij werken om het representabel te maken voor zo'n winkel.

mazzel

pi
Gebruikersavatar
Sliver
Adept
Berichten: 359
Lid geworden op: do jun 05, 2003 7:14 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door Sliver »

als iedereen (leden dan) nou eens als homepage bij andere sites en forums deze site gebruikt als reclame.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------

http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ikzelf ben Moderator op www.scholieren-online.nl en ik zou daar maybe wel een linkje kunnen plaatsten voor naaitsabes. ik denk alleen dat het weinig uitmaakt omdat daar geen magiccers zitten (voor zover ik weet...)
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik denk ook niet dta het veel uit maakt, maar in principe, alles is mooi meegenomen natuurlijk. Als ik nog eens toe kom aan een eigen site bouwen (ja, heb er een, maar die zuigt), dan zet ik 'm er ook op.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie