Klein gedeelte van mijn haves........
Moderator: Admins & Moderators
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
ja, daar staan echt radiotelescopen, ze staan alleen kilometers buiten westerbork, vlak bij hooghalen!
Een groot gedeelte van de verfilming van de ontdekking van de hemel is ook daadwerkelijk in w'bork opgenomen.
btw. ik dacht dat dit een trade topic was?
mods????
Een groot gedeelte van de verfilming van de ontdekking van de hemel is ook daadwerkelijk in w'bork opgenomen.
mods????
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
sterker nog. ik heb voor de hele crew en cast van the discovery of heaven gekookt!Ilúvatar schreef: Een groot gedeelte van de verfilming van de ontdekking van de hemel is ook daadwerkelijk in w'bork opgenomen.
mods????
Toen ze met de opnames bezig waren toen overnachten ze in hotel spier, waar deze jongen toendertijd als kok werkte...!
CREDENDO VIDES
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
in principe moet je blij zijn met elke gratis up van je trade topic natuurlijk, maar ja, als jij dat niet bent wil ik best deze topic sluiten hoor Anyway, eigenlijk vind ik dat als jij geen hele andere discussie wilt hebben in je topic hier je het gewoon zelf duidelijk moet maken, het is jou ene topic die je hier mag hebben... In principe bemoei ik me alleen met de inhoud van een topic als er echt vervelende/verkeerde dingen gezegd worden, of als het oeverloos geblaat is. (en natuurlijk als ik wat aan het onderwerp toe te voegen heb, hetgeen natuurlijk ook wle eens oeverloos geblaat is)
mazzel
pi
in principe moet je blij zijn met elke gratis up van je trade topic natuurlijk, maar ja, als jij dat niet bent wil ik best deze topic sluiten hoor Anyway, eigenlijk vind ik dat als jij geen hele andere discussie wilt hebben in je topic hier je het gewoon zelf duidelijk moet maken, het is jou ene topic die je hier mag hebben... In principe bemoei ik me alleen met de inhoud van een topic als er echt vervelende/verkeerde dingen gezegd worden, of als het oeverloos geblaat is. (en natuurlijk als ik wat aan het onderwerp toe te voegen heb, hetgeen natuurlijk ook wle eens oeverloos geblaat is)
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
't was maar een geintjepi schreef:Oy,
in principe moet je blij zijn met elke gratis up van je trade topic natuurlijk, maar ja, als jij dat niet bent wil ik best deze topic sluiten hoor
pi
elke gratiz up is meegenomen
CREDENDO VIDES