Mythen, Sagen en Legenden quiz!!!!
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik weet wel een behoorlijke vraag, maar ik ga echt dus niet een vraag kunnen beantwoorden zodat ik aan de beurt kom.
anyway, iedereen veel succes, en er komt vast ooit wel een vraag waar ik het antwoord op weet.
mazzel
pi
ik weet wel een behoorlijke vraag, maar ik ga echt dus niet een vraag kunnen beantwoorden zodat ik aan de beurt kom.
anyway, iedereen veel succes, en er komt vast ooit wel een vraag waar ik het antwoord op weet.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- bastial fury
- Adept
- bastial fury
- Adept
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
ik denk dat het oredelijker word als je het antwoord weet dat je eerst een berichtje stuurt naar de vraagsteller.
Pas als je antwoord hebt gekregen dat het goed is, mag jij.
Als je dit niet doet, word het op een gegeven moment een chaos.
Dan post iemand bijvoorbeeld een verkeerd antwoord, terwijl hij denkt dat het goed is, word ongeduldig en gaat dan zijn nieuwe vraag stellen, terwijl het antwoord nog helemaal niet gegeven is!
check opgestelde regels
Pas als je antwoord hebt gekregen dat het goed is, mag jij.
Als je dit niet doet, word het op een gegeven moment een chaos.
Dan post iemand bijvoorbeeld een verkeerd antwoord, terwijl hij denkt dat het goed is, word ongeduldig en gaat dan zijn nieuwe vraag stellen, terwijl het antwoord nog helemaal niet gegeven is!
check opgestelde regels
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
- Thanatos
- Master
penelope
Was dat niet zijn vrouw?
No matter how powerful, ALL will fall before my blade!!
http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?t=1105
http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?t=1105
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
Re: penelope
Nee, Freija trouwde met Od (Odin)Thanatos schreef:Was dat niet zijn vrouw?
Thor is de zoon van Odin en Jord
CREDENDO VIDES
Ok hier mijn vraag:
King Arthur had een zwaard. Dat zwaard heette Exculibar en is uit een speciaal metaal gemaakt. Nu werd er uit dat metaal nog een zwaard gemaakt. Hoe heet dit zwaard en wie droeg het ?
Het antwoord graag via de PM.
GForce
King Arthur had een zwaard. Dat zwaard heette Exculibar en is uit een speciaal metaal gemaakt. Nu werd er uit dat metaal nog een zwaard gemaakt. Hoe heet dit zwaard en wie droeg het ?
Het antwoord graag via de PM.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- KingFatass
- Wizard
Hmm volgens mij is de vraag te moeilijk en ik heb ook van Iluvatar begrepen dat er meerdere antwoorden zijn ik zal hiervoor een makkelijkere vraag verzinnen.
Hoe heet de rebellen groep die de 1e aanslag op de Shinra Corperation pleegde ? En wie is de leider van deze rebellen groep ?
Ik weet cker dat er mensen zijn die het antwoord weten.
GForce
Hoe heet de rebellen groep die de 1e aanslag op de Shinra Corperation pleegde ? En wie is de leider van deze rebellen groep ?
Ik weet cker dat er mensen zijn die het antwoord weten.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!