Phasing
Moderator: Admins & Moderators
He jammer madness is net zo handig.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
Shadow : kan alleen geblocked worden door een creature die ook Shadow heeft. Ik weet niet of deze ook alleen maar Shadows kan blocken.
Horsemanship : zelfde verhaal ook alleen blockbaar door een creature met Horsemanship. Horsemanship kan ook normaal creatures blocken.
GForce
Horsemanship : zelfde verhaal ook alleen blockbaar door een creature met Horsemanship. Horsemanship kan ook normaal creatures blocken.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Amplify
Banding
Bands with Other
Buyback
Cumulative Upkeep
Cycling
Double Strike
Echo
Evasion:
Fading
Fear
First Strike
Flanking
Flashback
Flying
Haste
Horsemanship
Kicker
Landcycling
Landhome
Landwalk
Madness
Morph
Phasing
Protection
Provoke
Rampage
Shadow
Storm
Threshold
Trample
heb ik er nog wat gemist ?
Banding
Bands with Other
Buyback
Cumulative Upkeep
Cycling
Double Strike
Echo
Evasion:
Fading
Fear
First Strike
Flanking
Flashback
Flying
Haste
Horsemanship
Kicker
Landcycling
Landhome
Landwalk
Madness
Morph
Phasing
Protection
Provoke
Rampage
Shadow
Storm
Threshold
Trample
heb ik er nog wat gemist ?
To be or not to be, that is the question...
]{ € \/ ][ ]\[
]{ € \/ ][ ]\[
niet een specifieke tech maar dat is een groep abilities wat er iets van weer houd om een creature te blokken. zoals cannot be blocked by green creatures of cannot be blocked by walls ... Fear, Flying, Protection, Landwalk en Shadow.. alz ut goed is..
(grotendeels van internet gehaald want ik wist niet meer PRECIES wat er allemaal tussen hoorde )
Greetz Kevin
(grotendeels van internet gehaald want ik wist niet meer PRECIES wat er allemaal tussen hoorde )
Greetz Kevin
To be or not to be, that is the question...
]{ € \/ ][ ]\[
]{ € \/ ][ ]\[
Buyback
*Swaai*
Ik vind het echt jammer dat ze 'buyback' ability eruit hebben gelaten, hij was duur, maar wel uitermate handig. Ik vond die 'phasing' combo erg cool. Ik heb de helft al in huis Nu die Judgement rare nog Maar daar valt vast niet meer aan te komen. Ik vond dat 'shadow' trouwens maar zuigen, ik denk dat ik dan 'flying' toch nog de leukste vind, van die unblockable rommel dan
Maar heel veel van die abilities ken ik niet, zoals Horsemanship en evasion enzo, in welke series zitten die eigenlijk?
Ik vind het echt jammer dat ze 'buyback' ability eruit hebben gelaten, hij was duur, maar wel uitermate handig. Ik vond die 'phasing' combo erg cool. Ik heb de helft al in huis Nu die Judgement rare nog Maar daar valt vast niet meer aan te komen. Ik vond dat 'shadow' trouwens maar zuigen, ik denk dat ik dan 'flying' toch nog de leukste vind, van die unblockable rommel dan
Maar heel veel van die abilities ken ik niet, zoals Horsemanship en evasion enzo, in welke series zitten die eigenlijk?
There is a bad smell in here...
AND IT AIN'T ME!
AND IT AIN'T ME!
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
*Swaai terug*
Buyback is gewoon een ability die niet meer terugkomt, die zat gewoon in dat block. Die Judgement rare (weet zo gauw niet welke je bedoelt) maar daar is vast wel aan te komen. Waarom niet?
Shadow is juist erg handig! Met een paar leuke walls ernaast kun jij wel schade doen en je tegenstander niet!
Horsemanship is hetzelfde als flying. Creatures met horsemanship kunnen dus gewone creatures blokken EN creatures met horsemanship. Gewone creatures kunnen geen creatures met horsemanship blokken. Deze ability zat echter alleen in Portal: Three Kingdoms en die is niet tournament-legal.
Evasion? Kijk eens een paar posts boven je. Daar staat het precies uitgelegd!
Buyback is gewoon een ability die niet meer terugkomt, die zat gewoon in dat block. Die Judgement rare (weet zo gauw niet welke je bedoelt) maar daar is vast wel aan te komen. Waarom niet?
Shadow is juist erg handig! Met een paar leuke walls ernaast kun jij wel schade doen en je tegenstander niet!
Horsemanship is hetzelfde als flying. Creatures met horsemanship kunnen dus gewone creatures blokken EN creatures met horsemanship. Gewone creatures kunnen geen creatures met horsemanship blokken. Deze ability zat echter alleen in Portal: Three Kingdoms en die is niet tournament-legal.
Evasion? Kijk eens een paar posts boven je. Daar staat het precies uitgelegd!
- collectocrat
- Adept