Blauw artifact deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

collectocrat
Adept

Bericht door collectocrat »

Baelin schreef:Ik zou millstones doen ipv de brainfreezes.

Brainfrzeeze kan misschien meer kaarten doen in een keer doort storm maar gedurende 1 potje kan je een millstone toch vaker gebruiken.
Brainfreeze past in principe op de sceptre maar daar zou ik toch liever een mana leak of een boomerang op hebben zitten. Terwijl ik gewoon met m'n millstone kan millen.
Ben ik het niet mee eens, ik kan drie kaarten doen in een beurt ipv 2.
En soms nog veel meer. Laatst deed ik er bijv 15. Daar kan geen millstone tegen op. Daar komt bij dat ik ook nog Sculpting Steel er in heb.
Ik heb dus in potentie 7 Scepters. Dus moet ik genoeg instants hebben.

@PI:
Is dat niet een beetje gevaarlijk? In principe houd ik meer permanents over aangezien ik tegenstanders permanents bounce. En ik heb alle kaarten hard nodig in dit combo deck.

@algemeen:
Ik bedenk me in een keer iets. Wat te denken van die Platinum Angel?
Dan heb je in principe alle tijd om te Millen.

Mindstorm Crown is mischien ook wel een goede.....
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb. :)
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

de angel lijkt me geen goed plan om op te rekenen, ze is erg kwetsbaar.

Over de orb: ik heb 'm tegen me gehad, en een deck dat er op gebouwd is om de kaart te mis/ge-bruiken kan heel hard millen, efficienter dan brain freeze zelfs naar mijn idee. Vergeet niet dat je flink wat kan tappen zolang je je tegenstander volgende beurt maar dood heb (dus dat ie geen kaart pakken kan) brain freeze kan hier bv voor zorgen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie