Unglued II --> Unhinged
Moderator: Admins & Moderators
-
- Starter
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
Het lijkt inderdaad alsof ze er dit keer (te) veel over hebben nagedacht, da's wel fijn. Unglued was, ik zeg het maar even eerlijk, gewoon helemaal niks. Nu wordt er naar bestaande kaarten "gelinkt" en zijn de grappen ook grappig om een reden die met Magic te maken heeft. Maar is dat wel zo grappig...?The Quizmaster schreef:Van wat ik zo lees, gaat deze set echt 10x beter worden als Unglued...
Ik niet, ik heb geen zin in breath-holding wedstrijdjes en mensen naast me die mijn kaarten vernietigen alleen omdat ik slimmer over kom dan zij ( ). Het is een grappige en leuke set, maar eerst maar eerst ff kijken hoe het allemaal eruit gaat zien.The Quizmaster schreef:Gaan er hier nog meer naar de "pre"release?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik las net dat er geen kaarten verscheurd meer zouden worden, toch?
mazzel
pi
p.s. ik overweeg om naar de pre-release te gaan, breath holding contest moet ik wel kunnen winnen van de meesten...
ik las net dat er geen kaarten verscheurd meer zouden worden, toch?
mazzel
pi
p.s. ik overweeg om naar de pre-release te gaan, breath holding contest moet ik wel kunnen winnen van de meesten...
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Klopt, geen kaarten meer verscheuren, geen dobbelstenen meer rollen..
Ik ga dus wel, we hebben in Leuven een club van een man of 30 (het Midweek Magic Team) dat echt gewoon puur voor de fun speelt, dus een kans als Unhinged kunnen we gewoon niet laten schieten. En gelukkig is 1 van die speler een organisator, dus die heeft gewoon een prerelease aangevraagd.
Ik ga dus wel, we hebben in Leuven een club van een man of 30 (het Midweek Magic Team) dat echt gewoon puur voor de fun speelt, dus een kans als Unhinged kunnen we gewoon niet laten schieten. En gelukkig is 1 van die speler een organisator, dus die heeft gewoon een prerelease aangevraagd.