Poke vs. Magic sales
Moderator: Admins & Moderators
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
vergeet niet dat in de tijd van de pokemon piek prijzen van boosters hoger waren dan een groot deel van de tijd dat magic aan de weg timmerde. Het is daardoor denk ik niet gek dat pokemon in korte tijd meer verkocht. Overigens ben ik nieuwsgierig of we hier omzet of winst zien.
mazzel
pi
vergeet niet dat in de tijd van de pokemon piek prijzen van boosters hoger waren dan een groot deel van de tijd dat magic aan de weg timmerde. Het is daardoor denk ik niet gek dat pokemon in korte tijd meer verkocht. Overigens ben ik nieuwsgierig of we hier omzet of winst zien.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
Toch vind/vond ik Pokémon dichter in de buurt komen van magic dan al die andere crap, Yu-gi-oh (censuur please?) enzo. Ik speelde het ook en het was best grappig.
Mocht er nog iemand interesse hebben in een potje via PWS, een decklist hebben van het deck dat de wereldkampioen op de laatste Poképro-tour speelde of gewoon wil weten wat mijn naam op nederpokémon.nl is, dan ben ik te bereiken op yoda_pokemon@gmail.com....
Komop, MTG is toch veel bekender en groter dan pokémon.
Mocht er nog iemand interesse hebben in een potje via PWS, een decklist hebben van het deck dat de wereldkampioen op de laatste Poképro-tour speelde of gewoon wil weten wat mijn naam op nederpokémon.nl is, dan ben ik te bereiken op yoda_pokemon@gmail.com....
Ben je nu serieus ???Yodaboy schreef:Toch vind/vond ik Pokémon dichter in de buurt komen van magic dan al die andere crap, Yu-gi-oh (censuur please?) enzo. Ik speelde het ook en het was best grappig.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
- KingFatass
- Wizard
mwaw dat valt nog best mee hoor, spel zit opzich goed in elkaar, tis wel heel wat makkelijker dan magic, maar komt nog wel een hoop strategie bij kijken.... plus de plaatjes zijn veel cooler dan die van magic.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€