tja, aan kaarten hoeft het niet te liggen hoor dragon,
tegenwoordig zijn proxys bij de meeste tournaments wel legal.
tornooien
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
dat is absoluut niet waar. Geen enkel officieel tournooi kan proxies toestaan. Dit zijn de tournooien waar Draginheart het over heeft. Wanneer een officieel tournooi proxies toe zou staan dna is er ook geen reden meer om kaarten te kopen. Zoals je waarschijnlijk wel zult begrijpen vindt wizards dat geen leuke ontwikkeling.
mazzel
pi
dat is absoluut niet waar. Geen enkel officieel tournooi kan proxies toestaan. Dit zijn de tournooien waar Draginheart het over heeft. Wanneer een officieel tournooi proxies toe zou staan dna is er ook geen reden meer om kaarten te kopen. Zoals je waarschijnlijk wel zult begrijpen vindt wizards dat geen leuke ontwikkeling.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
ah ok
mijn excuses dan, ik las onlaatst dat er steeds meer proxys mee werden genomen naar t1 tournaments, wat tot meer spelers leidde,tot groter vreugde van de magic scene.
ik ging er automatisch van uit dat dit dci tournaments waren.
mijn excuses dan, ik las onlaatst dat er steeds meer proxys mee werden genomen naar t1 tournaments, wat tot meer spelers leidde,tot groter vreugde van de magic scene.
ik ging er automatisch van uit dat dit dci tournaments waren.
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
is it really me looking back?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
er zijn praktisch geen dci-sanctioned type 1 tournooien. Wel zijn de proxies een van de redenen waarom type 1 populairder geworden is.
mazzel
pi
er zijn praktisch geen dci-sanctioned type 1 tournooien. Wel zijn de proxies een van de redenen waarom type 1 populairder geworden is.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer: