Magic 2011
Moderator: Admins & Moderators
Ik heb hem nog niet in actie gezien, maar als zijn prijs zijn niveau verraad, moet hij verdomd goed zijn.
En eigenlijk is hij de enige met 4 abilities
Nicol Bolas, Planeswalker
Gideon Jura
En eigenlijk is hij de enige met 4 abilities
Nicol Bolas, Planeswalker
Gideon Jura
Ja, maar dat geldt voor de meeste ultimates
Ajani Vengeant: Destroy all lands target opponent controls
Chandra Nalaar: Ch. N. deals 10 damage to target opponent and each creature he or she controls
Elspeth, Knight Errant: For the rest of the game artifacts, creatures, enchantments and lands you control are indestructible
Nicol Bolas en Chandra Ablaze kan je er dan ook wel tussen zetten.
Ajani Vengeant: Destroy all lands target opponent controls
Chandra Nalaar: Ch. N. deals 10 damage to target opponent and each creature he or she controls
Elspeth, Knight Errant: For the rest of the game artifacts, creatures, enchantments and lands you control are indestructible
Nicol Bolas en Chandra Ablaze kan je er dan ook wel tussen zetten.
en Nissa revane direct een stuk of 20 monsters, als uw tegenstander dan geen day heeft is het ook game over.
btw, jace, the mind sculptor is zeer sterk maar moest ik hem hebben zou ik eerst zijn + gebruiken tegen jund. aangzezien 3 loyalty gemakelijk is voor een bolt of een blightning
btw, jace, the mind sculptor is zeer sterk maar moest ik hem hebben zou ik eerst zijn + gebruiken tegen jund. aangzezien 3 loyalty gemakelijk is voor een bolt of een blightning
now playing:
Jund
soon playing:
Vamps
Jund
soon playing:
Vamps
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Hmmm. Dat doe ik erg vaak anders. Indien je zijn 0 ability gebruikt dan heb je hem effectief vervangen door een kaart te trekken. Indien je tegenstander dan de bolt gebruikt, dan heb je hem net ge-2-voor-1-d. Bovendien is het lekker om je nuttige kaarten bovenop je library te plaatsen zodat je ze niet kwijt kunt raken aan discard.Brent schreef:en Nissa revane direct een stuk of 20 monsters, als uw tegenstander dan geen day heeft is het ook game over.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Die 3 planeswalkers lijken mij op dit moment voor standard wel het beste. Vlak daarna komt Ajani Vengeant.Brent schreef: Je vergeet nog 2 heel belangrijke (en dus ook dure) nl.
Jace, the mind sculptor
Elspeth, Knight-Errant
samen met gideon vormen die 2 een enorm krachtig deck.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?