Spelen!
Moderator: Admins & Moderators
- Donnie Darko
- Wizard
damn woonde ik maar in de buurt van nijmegen of amsterdam gebeure altijd de leuke dingen
edit: woohoo feest! me 500ste bericht
edit: woohoo feest! me 500ste bericht
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
http://manabase.com/autocard.php Card tagging
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
http://manabase.com/autocard.php Card tagging
- Donnie Darko
- Wizard
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
zo verleidelijk, maar vrijdag is voor mij helaas echt niet handig. Ow, die oude tijd, dat we nog drafts organiseerden met mensen van het forum. Hanssie die ergens uit Brabant kwam, Xanatos uit Rotterdam, en het dan in Amsterdam doen (want ja, ik regelde de lokatie;)). Hanssie die zelfs op krukken de tocht maakte... En KF (KingFatass) die een van de coolste multiplayer decks die ik in tijden had gezien had, rond riptide shapeshifter...
Uhm, einde rant. Als dit in mijn vakantie was zou ik nog mee doen ook waarschijnlijk, maar dat is pas vanaf volgende week. We moeten toch eens die coldsnap kaarten regelen Dragonheart .
mazzel
pi
zo verleidelijk, maar vrijdag is voor mij helaas echt niet handig. Ow, die oude tijd, dat we nog drafts organiseerden met mensen van het forum. Hanssie die ergens uit Brabant kwam, Xanatos uit Rotterdam, en het dan in Amsterdam doen (want ja, ik regelde de lokatie;)). Hanssie die zelfs op krukken de tocht maakte... En KF (KingFatass) die een van de coolste multiplayer decks die ik in tijden had gezien had, rond riptide shapeshifter...
Uhm, einde rant. Als dit in mijn vakantie was zou ik nog mee doen ook waarschijnlijk, maar dat is pas vanaf volgende week. We moeten toch eens die coldsnap kaarten regelen Dragonheart .
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
-
- Adept
dus al bij al .. kroeg? thuis bij iemand? Ben ik ook nog uitgenodigd? Wat voor formaat? Wie, wat, waar.. AAA.. Zet even alles op een rijtje, is misschien wat makkelijker
Ik zou zeggen:
- 1 uur
- Ergens in een kroeg
- Of eventueel bij "iemand" thuis
- Eventueel drank zelf meenemen
- Sneuvel je iets, dok je er zelf voor
- Maak je rotzooi, zelfservice
- Dronken mensen worden eruit gekickt
Iets in die richting? Zo doe ik het meestal thuis dus (bij mij is geen optie, mits jullie naar midden limburg willen reizen )
Ik zou zeggen:
- 1 uur
- Ergens in een kroeg
- Of eventueel bij "iemand" thuis
- Eventueel drank zelf meenemen
- Sneuvel je iets, dok je er zelf voor
- Maak je rotzooi, zelfservice
- Dronken mensen worden eruit gekickt
Iets in die richting? Zo doe ik het meestal thuis dus (bij mij is geen optie, mits jullie naar midden limburg willen reizen )
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Dit is mijn plan:
- Vrijdag 10 september 13:00 uur
- Bij mij thuis
- Drank kan op dat moment gehaald worden, de supermarkt is een paar 100 meter verder
- Indien mensen willen blijven slapen, dat kan. Het is wel handig om dit tevoren door te geven aangezien ik niet oneindig veel matrassen heb
- Formaat: Casual multiplayer. Indien gewenst kan er in de avond gedraft worden.
- Maximaal 8 personen. Indien meer interesse moeten we inderdaad uitwijken naar een cafe. Dit heeft echter niet mijn voorkeur.
Iedereen die hiermee akkoord gaat, kan het in deze draad doorgeven. Ik stuur dan mijn gegevens via PM.
- Bij mij thuis
- Drank kan op dat moment gehaald worden, de supermarkt is een paar 100 meter verder
- Indien mensen willen blijven slapen, dat kan. Het is wel handig om dit tevoren door te geven aangezien ik niet oneindig veel matrassen heb
- Formaat: Casual multiplayer. Indien gewenst kan er in de avond gedraft worden.
- Maximaal 8 personen. Indien meer interesse moeten we inderdaad uitwijken naar een cafe. Dit heeft echter niet mijn voorkeur.
Iedereen die hiermee akkoord gaat, kan het in deze draad doorgeven. Ik stuur dan mijn gegevens via PM.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
-
- Adept
+1, ill comeDragonheart schreef:Dit is mijn plan:
- Bij mij thuis
-
- Adept
Draaitafel nodig? DJ? =p
Btw: Magic voor drank kan grappig zijn maar ook absoluut niet >_> .. (slechte ervaringen mee lol .. Custom Chaos Pile met "Deals 2 damage to each creature, for each 2 creatures lost, neem een shotje.. En dan net 70+ 1/1 sappies hebben liggen zonder sac ability .___.
Verder .. Morgen nog iets nodig?
Iemand die bepaalde kaarten zoekt? Black Lotusses ofzo? Of gewoon ruilmap meenemen?
Btw: Magic voor drank kan grappig zijn maar ook absoluut niet >_> .. (slechte ervaringen mee lol .. Custom Chaos Pile met "Deals 2 damage to each creature, for each 2 creatures lost, neem een shotje.. En dan net 70+ 1/1 sappies hebben liggen zonder sac ability .___.
Verder .. Morgen nog iets nodig?
Iemand die bepaalde kaarten zoekt? Black Lotusses ofzo? Of gewoon ruilmap meenemen?
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Ik denk dat dit wel acceptabel is... Met Darko erbij, aangenomen dat hij ook akkoord gaat zitten we dan op 4...Dragonheart schreef:Dit is mijn plan:
- Bij mij thuis
1 vraagje Dragon is je huis op loopafstand van het station? anders is het misschien inderdaad beter dat ik met Darko meerijdt.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Ik doe er normaliter 20 minuten over al lopend (ik loop eigenlijk altijd naar het station). Je kunt natuurlijk ook een taxi overwegen. Dit kost je maximaal 10 euro en hoe meer mensen in die taxi hoe beter dit wordt BanzaiCopter neemt iemand mee. Met Darko erbij zijn we dan met 5.
@Jibz
Je krijgt zo een PM met de gegevens.
@Jibz
Je krijgt zo een PM met de gegevens.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
-
- Adept