Hallo

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

ixo
Wizard

Re: Hallo

Bericht door ixo »

donderdag avond wordt voor mij meestal wel lastig. zal het wel natuurlijk aangeven wnnr ik wel kan.

helaas kan ik alleen in utrecht en omgeving zijn rond de weekenden.

de joker heeft een telefoon nummer, 030-2332158. kan je bellen. ik waarschuw al vast de langharige dweil kan soms je oren van je hoofd lullen :) aardig vent daar niet van.

als ik het goed kan herinneren begon het rond 19.00 - 19.30 en eindigde het rond 10.30 - 11.00
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Jort
Adept

Bericht door Jort »

hmmm, oke, ik zal morgen eens bellen.

Ik kan eigenlijk elk weekend wel behalve de 22ste.
Zwemmen als een visje... Zwemmen in de zee
Zwemmen als een visje... Met niemand lift ik mee

Wants/haves: http://magicforums.nl/viewtopic.php?f=1&t=4266
ixo
Wizard

Bericht door ixo »

na 22 mei wordt ergens in juni voor mij dan, ik moet naar macedonië de 23ste van mei :P
sorry
Tap yourself

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Jort
Adept

Bericht door Jort »

hmmm dan heel misschien 21 mei? zaterdag avond?

Donnie Darko
Wizard

Bericht door Donnie Darko »

Juni is niet zo heel ver weg meer he, helemaal niet na 22 mei.
Indien ik was uitgenodigd, ik kan de 21e niet, dan heb ik andere verplichtingen...
Work is the curse of the drinking class
Jort
Adept

Bericht door Jort »

hmmmz... Miss kan ixo wel komen de 21ste. dan kan ik met hem vast even wat bespreken.

en dan spreken we daarna nog een x af in the joker ofzo met zijn allen in juni?

ixo
Wizard

Bericht door ixo »

dat kan, 21 ste? ik zal er zijn.
Tap yourself

Donnie Darko
Wizard

Bericht door Donnie Darko »

Is niet zo slim je nummer zo op het forum te zetten. Als ik jou was zou ik hem hier verwijderen en via een PM sturen. Nu kan hij namelijk worden 'gestolen' door bots of andere kwaadwillenden, terwijl hij in een PM niet voor heel de wereld zichtbaar is.
Work is the curse of the drinking class
Jibz
Wizard

Bericht door Jibz »

Ghallow daar was die weer
Ben even heel druk geweest met de studie en heb niet veel tijd meer gehad om op de forums te letten.
Zoals Donnie al zei ik woon in Veenendaal hetgeen niet zo ver is van Utrecht. Ik kan doordeweeks gratis met de trein reizen en zo in Utrecht komen, en in het weekend zou ook gwoon kunnen als Donnie even langs wil wippen met zijn slee :P
Ik heb deze en komende week tentamens dus op zich zouden we wel nog in mei kunnen afspreken, maar als ixo er dan toch niet is, is het net zo makkelijk om even tot juni te wachten. Moet wel voor de 26e want 26 juni ga ik naar Griekenland op vakantie.
Maar goed ik zal mn best doen om actief deze thread in de gaten te houden en hoop dat we eens kunnen spelen.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Jort
Adept

Bericht door Jort »

heykes!

ik ga volgende week donderdag meedoen met de draft in the joker samen met Ixo, Misschien zie ik jullie daar dan ook? ( zou deze week ook wel willen maar dan kon Ixo niet, en ik heb nog gene idee hoe dat almaal moet enzo.)

greetz

Jibz
Wizard

Bericht door Jibz »

cool ik ga kijken of ik ook kan komen. Heb volgende week woensdag mn laatste tentamen dus moet sws wel lukken. Kan ik gewoon met mn Week OV naar utrecht, weet je of the joker ver van een station is?
iig ik heb daar zelf verder ook nog nooit gespeel o.i.d. dus misschien kunnen we meeten en er dan met zn 3en (of 4en als Donnie meegaat) heengaan?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Jort
Adept

Bericht door Jort »

Dat zou inderdaad kunnen, als donnie natuurlijk ook kan ;-)

The joker licht ongeveer 5 tot 10 minuutjes lopen van het station.
(gewoon naar het centrum, als maar de oude gracht naar rechts volgen.)

enige is dat ik niet weet of ik meer dan alleen de draft kan doen. heb de volgende dag gewoon school en moet dus om half 7 opstaan. draft duurt al tot elf uur.
Of we moeten daarvoor wat spelen en aanrommelen.

Ook heb ik nog nooit een draft gedaan. ik kan misschien 3 of 4 boosters meenemen zelf(heb gister box besteld vanmelve besieged) en dan kunnen we ff oefenen voor de draft begint?
(dacht dat deze om kwart voor zeven begon, dus dan kunnen we bijvoorbeeld om 4 uur ofzo afspreken en gaan eten ergens? ;p)

EDIT; zojuist gezien dat die vrijdag erna hemelvaart is en die donderdag ook. beide dagen heb ik vrij =) dus het maakt me allemaal niet uit van hoelaat en wanneer enzovoort.

Jibz
Wizard

Bericht door Jibz »

Chill...
Ja zouden we wel kunnen doen ofzo... Moet ik ook nog ergens iets meenemen ofzo? ik heb alleen geen boosters in huis :P
Als we daar iets vroeger zijn neem ik ook wel mijn reuzen mee, mochten we er nog een potje casual doorheen gooien.

Toen je hemelvaart noemde werd ik er ineens aan herinnerd dat mijn studiereis ook ergens in die periode valt, maar geen paniek, die begint pas zaterdag 4 juni :P Wel dus even rekening mee houden dat als we nog wat af willen spreken in juni ik er van 4 tot 9 juni niet ben.
skystormer
Adept

Bericht door skystormer »

hmmm reuzen klinkt als mijn oude decks :P. Decks van 300 kaarten die op de 1 of andere manier toch altijd werkten.
Jort
Adept

Bericht door Jort »

Hoe schud je die "reuzen"?

dan moeten we een tijd afspreken hé?
of wachten we tot ixo terug is uit het buitenland?

Trouwens, Misschien kan je (volgende week) vrijdag hierheen komen ofzo jibz? gewoon voor de lol om wat te spelen enzo.

Plaats reactie