Verder kan de combo inderdaad niet omdat de rootwalla's pas in het spel kunnen komen nadat de rites resolved, hoewel ik hier niet 100% van overtuigd ben vanwege allerlei vage madness regeltjes. Het lijkt me in ieder geval niet dat dit kan.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
je hebt pas de mogelijkheid een madness kaart te spelen de eerst volgende keer dat je priority hebt nadat je hem discard, volgens mij betekent dit dat de rites eerst resolved voordat je de kans hebt de rootwalla's op te gooien, maar heel erg zeker weet ik dit niet.
mazzel
pi
je zegt ik wil een speel spellen , je betaal eerst zen kost , 1 mana , dan meot ook nog weten voor hoeveel hem gaat spellen, dus discard, je de kaarten , dan speel je ze voor hun madness kost, dan komt de speel in werking dus hij werkt wel theoritsche in partijk kan dat neit
als iets theoretisch kan gebeuren kan het ook in de praktijk gebeuren, ik vind het alleen niet kunnen dat de rootwalla's resolven voordat de rites resolved.
mazzel
pi
dat is het enigste deck dat zo is
en als je het wil weten ik heb de volgende decks nog op apprentice:
-artifact, -Bullwhip, -burn (speel ik bijna nooit want die is gemeen), -cephalid, - counter,- rood/groen creature,- green pump, -groen threshold, enz, enz
418.3b Continuous effects from spells, activated abilities, and triggered abilities that modify the characteristics of one or more cards and/or permanents don't affect cards and/or permanents that weren't affected when the continuous effect began. Note that these work differently than continuous effects from static abilities. Continuous effects that don't modify characteristics of cards and/or permanents modify the rules of the game, so they can affect cards and/or permanents that weren't affected when the continuous effect began.
EXAMPLE: An effect that reads "All white creatures get +1/+1 until end of turn" gives the bonus to all permanents that are white creatures when the spell or ability resolves—even if they change color later—and doesn't affect those that come into play or turn white afterward.
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
het lijkt me toch wel duidelijk dat hij hier mee wil zeggen dat de rootwalla's de bonus van de rites niet krijgen. Ik ben alleen bang dat het juist de vraag is of de rootwalla's in het spel zijn of niet als de rites resolved.
mazzel
pi