het spelen

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

waar wil je spelen

Peiling eindigde op wo jul 17, 2002 8:34 pm

rotterdam(bij de elf)
4
100%

Totaal aantal stemmen: 4

Sab!
Administrator
Contacteer:

Bericht door Sab! »

ja ik kies voor R'dam, maar ik denlk ook dat utrecht een betere plaats is. Makkelijk toegankelijk voor iedereeen enzo, maar dan moet het wel iets groots zijn anders vind ik het de moeite niet waard. Iets kleins kan wel in R'dam want daar ken ik tog voor nix heen :D
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik zou uitzoeken of het mogelijk is om te gaan draften bij de gamekeeper in Amsterdam, helaas kreeg ik net een meeltje dat de kelder van de gamekeeper de komende tijd afgesloten is, en dat er daar dus geen ruimte is om zoiets te doen.

Ik stelde sander al voor om het bij mij thuis te doen, maar, ik woon niet echt makkelijk bereikbaar, 1 km lopen, en het kost je nog 4 strippen en een pontje (54cent) extra bovenop je treinkaartje naar het Amsterdam Centraal. Daarnaast zijn er ook wat probleempjes als ik bv genoeg tafels wil hebben, maar die zijn waarschijnlijk nog wel op te lossen.

Weet iemand anders misschien nog een aardige plek in Amsterdam (liefst wat meer richting centrum dan mijn huis)? (Chain of Duder misschien?).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Duder
Adept

Bericht door Duder »

Nope sorry... ken amper de gamekeeper..
Don't mind me. I'm not even here.
Chain
Advanced
Contacteer:

Bericht door Chain »

Nope. Het enige wat ik kan bedenken is een willekeurig café maar of dat nou zo'n goed plan is.... 't kan eventueel ook wel bij mij thuis (denk ik) maar mijn huis is bijkans nog slechter bereikbaar dan dat van pi. zorry...
Afbeelding
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik denk dat een eigenaar van een cafe er niet zo blij mee zou zijn, en dat dat ook het voornaamste probleem zou zijn om zoiets te regelen, maar, heel misschien dat er een bereid gevonden kan worden. Ik zal in ieder geval even kijken of ik wat zou kunnen vinden.

mazzel

pi
lord of the squirrel
Administrator

andere locaties

Bericht door lord of the squirrel »

heeft er iemand ideeen voor leiden of den haag als'in a'dam niks gevonden kan worden, in den haag zou je naar de elf kunnen gaan

sander
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

de vader van een vriend van me heeft een kroeg redelijk dicht in de buurt van het Amsterdam centraal, daar praat ik vanavond mee om te kijken of we daar misschien kunnen spelen. Schrijf Amsterdam dus nog maar niet helemaal af, vanavond weet ik meer.

mazzel

pi
Xanatos
Adept

Bericht door Xanatos »

in leiden heb je voor zover ik weet alleen magic friends,
maar das niet echt groot, wel makkelijk bereikbaar via trein of bus
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Xanatos
Adept

Bericht door Xanatos »

hmm...
nog 1 dag om te beslissen, ik denk dat we de datum moeten verschuiven
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy mensen,

ik heb de eigenaar van een kroeg op +/- 2 minuten lopen van het Amsterdam Centraal Station bereid gevonden om ons wat tafels en stoelen ter beschikking te stellen. In deze kroeg zal ruimte zijn voor zo ongeveer 15 man. Plek zat voor ons dus. Bedenk wel dat de kroeg ook verder gewoon open is, en dat je dus kunt verwachten dat er af en toe iemand nieuwsgierig komt kijken wat wij allemaal aan het doen zijn. We kunnen in deze kroeg terecht vanaf ongeveer 11 uur 's morgens, en we kunnen er blijven tot een uur of 3 ('s nachts wel te verstaan) als we dat zouden willen. Het enige wat de kroegbaas van ons verwacht is dat we wel af en toe wat te drinken gaan halen aan de bar (een redelijke eis lijkt me), en dat we geen eigen drinken gaan nuttigen in zijn kroeg (lijkt me ook een redelijke eis). Verder zijn er in de kroeg ook broodjes, tosti's, uitsmijters en dergelijke te krijgen.

Deze kroeg is alleen geen spellen zaak, dus er moet wel iemand van te voren een boosterbox ergens gaan halen. Mocht je dit wel even willen doen, meel of pm dan naar sander. Het plan was om een box odyssey te doen omdat torment en judgment vanwege de ongebalanceerde hoeveelgheden kaarten per kleur wel eens erg veel vergelijkbare decks op zou kunnen leveren. Maar mocht iemand betere sugesties hebben, post die dan.

Aangezien ik weet waar de kroeg is, en ook het dichtst in de buurt woon van de kroeg organiseer ik wel waar en hoe laat we verzamelen. Ik dacht aan het meeting point op het Amsterdam Centraal rond half 11, zodat we rekening houdend met allerlei vertragingen rond 11 uur bij de kroeg aan kunnen komen. Wil iedereen die wil komen mij melen, liefst met een mobiel nummer er bij in de meel zodat we kunnen bellen als we je nog missen. Mijn e-mailadres is: pi@magicforums.nl .

mazzel

pi

p.s. De gegevens van de kroeg:

Cafe Center Court
Oudezijds Voorburgwal 2a
1012 GD Amsterdam
lord of the squirrel
Administrator

definitief besluit

speciaal voor xanatos een bevestiging dat het a'dam wordt, hier valt niks op aan te brengen het besluit staat vast

sander
Duder
Adept

Bericht door Duder »

Wanneer was het ook alweer?
Don't mind me. I'm not even here.
lord of the squirrel
Administrator

wanneer

overmorgen(zaterdag)
Plaats reactie