ok dit zou ik nog doen :
-4 Bane of the Living
+4 Boneknitter
+2/3 Patriach Bidding
SIDEBAORD :
+ 3 Pacifism
+ 4 Skinthinner
- 4 Gempalm Polluter
- 2 Akroma
GForce
OnBC B/W Clerics
Moderator: Admins & Moderators
- KingFatass
- Wizard
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Boneknitter voor Bane? Bane leek me wel ok omdat dat de beste benadering van wrath is (in block).
Denk je dat er niemand zombie en of zombie/clerics decks zal spelen? Daarvoor zat de polluter in SB.
Die skinthinner is goed, de vraag is...waarvoor heb ik 'm nodig?
Kan iemand me vertellen waarom al die net-decks death pulse spelen?
Denk je dat er niemand zombie en of zombie/clerics decks zal spelen? Daarvoor zat de polluter in SB.
Die skinthinner is goed, de vraag is...waarvoor heb ik 'm nodig?
Kan iemand me vertellen waarom al die net-decks death pulse spelen?
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Ik zou zeker de Patriach Bidding erin stoppen.
Ik weet niet of het de bedoelings is om met dit deck tournooien te spelen, maar onze aanwijzigen hoeven niet altijd goed te zijn. Het licht vaak aan de metagame welke kaarten er wel en niet in moeten.
Ik heb zelf veel in nijmegen gespeeld en van wat ik me kan herinneren spelen die spelers vaak het zelfde deck. Ik kon de metagame altijd goed voorspellen en heb ook redelijk wat daar gewonnen. Zo wist ik vaak als ik een speler zag welk deck hij ging spelen in Block Constructed of T2.
GForce
Ik weet niet of het de bedoelings is om met dit deck tournooien te spelen, maar onze aanwijzigen hoeven niet altijd goed te zijn. Het licht vaak aan de metagame welke kaarten er wel en niet in moeten.
Ik heb zelf veel in nijmegen gespeeld en van wat ik me kan herinneren spelen die spelers vaak het zelfde deck. Ik kon de metagame altijd goed voorspellen en heb ook redelijk wat daar gewonnen. Zo wist ik vaak als ik een speler zag welk deck hij ging spelen in Block Constructed of T2.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer: