Als je zou kijken wat het deck doet en naar welke kaarten er precies inzitten zou je ontdekken dat dit specifieke goblin deck NIET snel zijn hand leeg heeft en dat dit ook zeker niet nodig is met dit deck. Goblin raider speel ik bv uberhaupt niet...Maurits schreef:Vertel mij eens, wanneer heb je nou meer als 4 kaarten in je hand in een goblin deck.
Een beetje goblin deck heeft zijn hand leeg in de 3de of zelfs de 2de beurt.
Ook goblin warrens werkt niet al te goed evenals de goblin raiders.
Als je dan toch een 2 mana goblin opgooid gebruik dan de warbuggy. Deze heeft tenminste haste.
P.s. Het goblin fire aim ready deck is van mij afkomstig en heeft een tegenstander in 4 beurten plat met een beetje mazzel.
Greetz Maurits
Als je had gelezen voor welk soort potje dit deck bedoeld is, namelijk multiplayer, dan had je vermoed ik begrepen dat in de 2e beurt 6 beesies hebben waarschijnlijk helemaal niet zo'n goed idee is. Dan ben je namelijk vanaf dat moment redelijk tot zwaar gevaarlijk voor de rest van de spelers en die gaan dan waarschijnlijk samen hun best doen om jou uit het potje te knikkeren. Lackey is een idee in dit deck, maar, in multiplayer wil je een beetje de tijd nemen eigenlijk, want snel iemand dood maken leverd waarschijnlijk vijanden op, zeker als het dood maken niet lukt. Als je een tijdje wacht is de lackey lang niet zo goed meer. Raging goblin is gewoon een lachertje in multiplayer.Maurits schreef:Btw waarom heeft niemand de goblin lackey in zijn deck. Dit helpt om in de 2de beurt 6 beestjes te hebben met de Siege Gang Commander en nog een 2 mana goblin. Overweeg eens de Gempalms te vervangen voor de lackeys en de matrons voor raging goblins. De ringleaders vertragen een beetje omdat ze 4 mana zijn en mijn deck beat al met 17 land erin.
Greetz Maurits
Dat jou deck wint met "slechts" 17 land is leuk voor jou, maar dat betekent niet dat ineens iedereen met jou deck zouden moeten spelen, want waarschijnlijk ben jij ook niet perfect en kan ook jouw deck verbeterd worden. Daar naast wil niet iedereen met een of andere saaie nieuwe sligh variant spelen, sommige mensen willen ook wle eens iets origineels spelen...
Misschien dat je volgende keer dat je iemands deck af kraakt even na kunt denken over je commentaar? Ow, en wordt even lid ajb.
Wel bedankt voor de reactie.
mazzel
pi