Beginner

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

GForce
Wizard

Re: phantom nishoba

Bericht door GForce »

Avalon schreef:Mijn deck werkt nu beter, maar dat brengt mij tot het volgende probleem, degene waarmee ik altijd speel probeert steeds een 5 kleurig deck te maken, terwijl hij nog niet zo lang speelt. Dit wil maar niet lukken (rara waarom niet). Hij zweert ermee te stoppen als het de volgende keer weer niet lukt, dan ben ik dus mijn enige speelmaatje kwijt en dat wil ik voorkomen.

Ik heb zijn deck gereorganiseerd en alle kaarten van het invasion- spectrum 60 card deck bij elkaar gezocht. Is dit echt zo'n moeilijk deck om mee te werken, ligt het aan de invasion set, of ligt het gewoon aan zijn geduld??
Kijk eens hier. Dit was een pre-con 5-kleuren deck uit Planeshift. Dit is ooit de basis geweest van mijn Domain deck.

http://www.wizards.com/magic/displaythe ... =3&lang=ab

Verder zou je kaarten zoals Cromat en Legacy Weapon kunnen gebruiken.

Als hij echt zn deck verder wil uit bouwen kun je aan m vragen of hij m hier wil posten en dan kunnen wij m helpen met zn deck.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie