gedeeltelijke spoiler scourge

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

Bericht door lord of the squirrel »

weer twee nieuwe
Afbeelding
Afbeelding

sander
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Die Silver Knight is wel goed. Hij lijkt een beetje op Longbow Archer en is wel leuk in White Weenie. Alleen wel jammer dat ie een Knight is en geen soldier.

Die Zombie Cutthroath snap ik ff niet kan iemand mij die uitleggen ?

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Alcapalis
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 03, 2002 8:07 pm

Bericht door Alcapalis »

Die cutthrouth is niet zo heel ingewikkeld toch?
gewoon morph beestje met morph cost van 5 leven i.p.v. mana
niet geweldig dus, maargoe tis ook maar een common

Silver knight is best heel goed, lijkt wel een beetje op een white knight ;) (gna)
Gebruikersavatar
Kevin
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: za apr 26, 2003 3:14 pm

Bericht door Kevin »

wat zou dan de groene/blauwe variant van die knight worden ? k vin wel dat die ook moet komen
To be or not to be, that is the question...

]{ € \/ ][ ]\[
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Met deze ken je tevreden zijn.

Afbeelding

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
bastial fury
Adept
Berichten: 210
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 7:48 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door bastial fury »

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
Gebruikersavatar
Kevin
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: za apr 26, 2003 3:14 pm

Bericht door Kevin »

Ik voel het... Zombies en Dragons gaan Casual Roelen!!!
To be or not to be, that is the question...

]{ € \/ ][ ]\[
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Met die Raven kun je best leuk dingen doen. Ook heel erg leuk met Mist of Stagnation. Of als je m bv invisibility geeft :twisted:.

Je ziet trouwens wel dat WotC wel iets geleerd hebben. Vroeger zou er "whenever ~this~ would deal damage" gestaan hebben.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
bastial fury
Adept
Berichten: 210
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 7:48 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door bastial fury »

Nog zoiets vaags:

Upwelling 3G
Enchantment
Mana pools don't empty at the end of phases or turns. (This effect stops mana burn.)


Dat betekent volgens mij dus dat je beurtenlang mana kan 'sparen' voor bijvoorbeeld een drain life van 170? Heel vage kaart, kan het spelletje wel heel ingrijpend veranderen.

Plaatje gevonden:

Afbeelding
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ja, upwelling is wel cool, je loopt alleen het risico dat iemand een disenchant op een voor jou heel vervelend moment speelt, waardoor jij ineens flinke mana-burn krijgt, een plaats om mana in te pompen op tafel hebben is dna ook een vereiste...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Dat maakt hem niet minder broken. Hoe vaak werd er al van een kaart gezegt oh je hoeft hem alleen maar te [insert card], maar die dan toch broken bleek te zijn?

Deze kaart is insane.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

JA dit is weer zon kaart die meteen in T1 gebanned is voor dat de serie er is. Zon kaart waar weer niet over nagedacht is.

Je zorg gewoon dat je een instant in je hand hebt waaraan je je mana kwijt kan en je bent binnen.

Ik denk dat deze kaart een fraud is ik kan me niet bedenken dat WotC zon grove fouten zal maken.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik geloof wel dat ie echt is, 4 mana moet wel een heel erg goed effect hebben wil het in type 1 invloed hebben (lees abyss, moat, weet iemand nog een 4 mana enchantment dat echt veel in type 1 gespeeld wordt of wat dat betreft een andere kaart? (ik kan wel een paar creatures bedenken)). Ik denk dat deze kaart wel gebroken zou kunnen worden, maar, ik zie het niet zo snel gebeuren, en ik zie het gevaar van deze kaart nog lang niet in de buurt komen van sommige kaarten die op het moment niet restricted zijn (zoals bijvoorbeeld mishra's workshop). In andere formaten is de mogelijkheid tot misbruik van deze kaart kleiner. Vergeet ook vooral niet dat de kaart symetrisch is, en dat je dus rekening moet houden met een tegenstander die hetzelfde voordeel heeft als jij.

Ik moet eerst iemand wat verschrikkelijks er mee zien doen voordat ik geloof dat deze kaart broken is (of ook maar bent wat dat betreft) .

mazzel

pi

p.s. deze kaart gaat zeker niet banned worden in type 1, als zelfs academy niet gebanned wordt, waarom deze dan wel?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
bastial fury
Adept
Berichten: 210
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 7:48 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door bastial fury »

Afbeelding

Tja...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Tja jammer dat ie zon hoge CC heeft. Als ie 4 of 5 had gehad was ie nog te doen geweest. Misschien leuk om er 1 in je deck van te doen voor in de late game. Maar een control deck heeft altijd in late game de controle of heeft dan al verloren. Voor control decks zijn de 1e paar beurten het belangrijkste en natuurlijk in een goede (niet redelijke) beginhand ook van belang.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie