Als de Winter Orb nog in een goede staat is wil ik m wel van je kopen (als ie revised is dan wel). Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben.
Groeten,
Danny
Kaarten te koop
Moderator: Admins & Moderators
Hij is in nieuwe staat en is revised. Laat ik het advies maar volgen en er 12.50 euro voor vragen. Mail me anders ff, dan kan ik ff sneller reageren en kunnen we dit sneller afhandelen.GForce schreef:Als de Winter Orb nog in een goede staat is wil ik m wel van je kopen (als ie revised is dan wel). Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben.
Groeten,
Danny
solknight19@hotmail.com
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
het advies was 12.50 voor winter orb en sliver queen, voor alleen winter orb krijg je waarschijnlijk niet meer dan 3 euro, misschien 4 als je mazzel hebt.
mazzel
pi
het advies was 12.50 voor winter orb en sliver queen, voor alleen winter orb krijg je waarschijnlijk niet meer dan 3 euro, misschien 4 als je mazzel hebt.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
He mensen, het is al geregeld. Ik heb de hele set verkocht voor 30 euro. Iemand was er blijkbaar wel geinteresseerd in.
In ieder geval bedankt voor de tips. Ik koop die rotzooi in ieder geval NOOIT meer!
Er zit echt gewoon geen handel in.
Als er nog mensen hier zijn die zijn geinteresseerd in AD&D, dan kan je altijd bij me terecht. Als je daar interesse in hebt, stuur dan gewoon ff een mailtje naar solknight19@hotmail.com.
Ik heb ook nog een lading Warhammer waar ik vanaf moet.
Groeten allemaal!
In ieder geval bedankt voor de tips. Ik koop die rotzooi in ieder geval NOOIT meer!
Er zit echt gewoon geen handel in.
Als er nog mensen hier zijn die zijn geinteresseerd in AD&D, dan kan je altijd bij me terecht. Als je daar interesse in hebt, stuur dan gewoon ff een mailtje naar solknight19@hotmail.com.
Ik heb ook nog een lading Warhammer waar ik vanaf moet.
Groeten allemaal!
Nou zon set kopen kan je makkelijk 4x de prijs opleveren die je ervoor betaald. Het punt is alleen je moet weten wat je koopt. Koop dus nooit een set als je niet weet welke kaarten erin zitten. De vraag eerst een complete lijst en kijk erna. Heb je er niet veel verstand van dan laat je iemand anders ernaar kijken.
GForce
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
helemaal met GForce eens, inkopen doen met koninginne dag is bv erg lucratief en als je weet waar je naar moet kijken is marktplaats ook best wel goed te doen. (3 painlandjes, en nog een paar leuke rares, voor iets meer dan 5 euro, en toen kreeg ik er nog 4 black night zomaar bij ook bijvoorbeeld, binnenkort heb ik 3 iridescent angel, adarkar wastes, might of oaks en avatar of might binnenkomen voor 20 euro (met daarbij nog 15 rares en een berg uncommons, ik geef toe deze is duidelijk minder extreem dna die hiervoor, maar toch goed te doen, @GForce, ja, ik heb nog wat van de prijs af gekregen ), het is dus wel echt mogelijk).
mazzel
pi
helemaal met GForce eens, inkopen doen met koninginne dag is bv erg lucratief en als je weet waar je naar moet kijken is marktplaats ook best wel goed te doen. (3 painlandjes, en nog een paar leuke rares, voor iets meer dan 5 euro, en toen kreeg ik er nog 4 black night zomaar bij ook bijvoorbeeld, binnenkort heb ik 3 iridescent angel, adarkar wastes, might of oaks en avatar of might binnenkomen voor 20 euro (met daarbij nog 15 rares en een berg uncommons, ik geef toe deze is duidelijk minder extreem dna die hiervoor, maar toch goed te doen, @GForce, ja, ik heb nog wat van de prijs af gekregen ), het is dus wel echt mogelijk).
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.