Off Topic

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

We zijn trouwens ook laatst zomaar over de 10000 post heen gegaan he.
Is dat jullie wel opgevallen?

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik zag wel dat we er bijna waren en toen dacht ik nog dat ikiets moest posten als we de 10000 hadden gehaald, maar gister zag ik dat ik al te laat was...............

Anyways GJ PPL

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik heb hem op 9997 zien staan en een uur later op 10007 ofzo....
Toen had ik zo iets van lamaar. (Ik wilde de 10000ste post doen :-()

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik vond die 666 van jou mooier............

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

toch is het wel een erg makkelijk te onthouden link, die naar mijn haves :D.

post 666 btw: http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=666#666

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

zoek eens uit wat "Dina" is...

Er zijn vele talen, alleen al in de wereld van tolkien denk ik dat ik wel een stuk of 5 talen van de elven zou kunnen noemen, en daarnaast heb tolkien nog talen voor zo ongeveer elk ras dat je maar in de boeken tegen komt verzonnen en vaak ook nog verschillende talen voor groepen van hetzelfde ras die in de loop van de jaren uit elkaar zijn gegroeid. (vandaar de vele elventalen Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de taal van de goden. De taal die ik voor die vertaling gebruikte was hier niet een van, deze was niet van tolkien.

mazzel

pi

p.s. ik denk niet dat je over wilt komen als iemand die veel van middle earth weet, ik vermoed zomaar dat er wel een paar hier zijn die zich nog iets meer ingelezen hebben dan jij.
p.p.s. ik hoop dat je tenminste weet waar Ilúvatar zijn naam vandaan heb?
p.p.p.s. de talen van de noldor, solosimpi, eldar, de algemene taal van valinor, ennuhm, uhh, tuurlijk, die van de elven die nooit in valinor aankwamen (ff naam kwijt en geen zin om een boek er bij te pakken, de rest is ook onder voorbehoud).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Vierde plaats, op naar de derde...

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Congrats!
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sliver
Adept
Berichten: 359
Lid geworden op: do jun 05, 2003 7:14 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door Sliver »

8't ste :(
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------

http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

10e zelfs ben ik bang...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

pi schreef:Oy,

ik zou ook vooral niet vergeten dat die op de tafel naast je ook niet ineens forestwalk krijgen, laat staan alle elves op de hele wereld...

Maareh, vinden jullie niet dat het zo genoeg duidelijk is gemaakt?

mazzel

pi
Waarom claimen Admins toch altijd het laatste woord? Het is veel eerlijker om te zeggen dat het genoeg geweest is of iets toe te voegen.
Maar eerst nog wat toevoegen en dan gelijk zeggen dat het genoeg geweest is voelt zo gemeen...

David
Gebruikersavatar
Sliver
Adept
Berichten: 359
Lid geworden op: do jun 05, 2003 7:14 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door Sliver »

David schreef:Waarom claimen Admins toch altijd het laatste woord? Het is veel eerlijker om te zeggen dat het genoeg geweest is of iets toe te voegen.
Maar eerst nog wat toevoegen en dan gelijk zeggen dat het genoeg geweest is voelt zo gemeen...David
Misschien moet als de vraag beantwoord is er direct een slotje op ???
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------

http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

David schreef:Waarom claimen Admins toch altijd het laatste woord? Het is veel eerlijker om te zeggen dat het genoeg geweest is of iets toe te voegen.
Maar eerst nog wat toevoegen en dan gelijk zeggen dat het genoeg geweest is voelt zo gemeen...

David
Je had het in principe ook zelf kunnen zeggen, dan had ik het niet hoeven zeggen... Wij zijn er om de boel een beetje in de gaten te houden, maar ook komen we hier voor ons lol, dan moet je dingen soms wel eens van 2 kanten bekijken, aan de ene kant wil je nog wel iets zeggen er over, maar eigenlijk vind je ook dat de discussie niet langer moet duren, afijn, dan combineer je dat maar he. Ik wou nog toevoegen dat na de opmerking dat zelfs die van KingFatass forestwalk zouden krijgen ik eigenlijk wel had gehoopt dat mensen een beetje door zouden hebben dat ik het zo wel weer mooi vond, maar ja, niet iedereen ziet dat er dan natuurlijk in, en dan hoeft er maar een weer verder te gaan en dan gaat het nog even door.

OK, vraag beantwoord, slotje er op?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

pi schreef: Je had het in principe ook zelf kunnen zeggen, dan had ik het niet hoeven zeggen...
Dan wordt er weer gevraagd of ik niet voor admin wil spelen...
pi schreef: Wij zijn er om de boel een beetje in de gaten te houden, maar ook komen we hier voor ons lol, dan moet je dingen soms wel eens van 2 kanten bekijken, aan de ene kant wil je nog wel iets zeggen er over, maar eigenlijk vind je ook dat de discussie niet langer moet duren, afijn,
Als je er iets over wil zeggen dan moet de discussie blijkbaar nog even duren... als de discussie niet langer meer moet duren moet je het goede voorbeeld geven en niet mee discussieren (vind ik).
pi schreef: dan combineer je dat maar he. Ik wou nog toevoegen dat na de opmerking dat zelfs die van KingFatass forestwalk zouden krijgen ik eigenlijk wel had gehoopt dat mensen een beetje door zouden hebben dat ik het zo wel weer mooi vond, maar ja, niet iedereen ziet dat er dan natuurlijk in, en dan hoeft er maar een weer verder te gaan en dan gaat het nog even door.
Kan wel zijn maar mijn opmerking na die van jou was zeker een uitleg van de regels die niet voor de hand had hoeven liggen en dus nog wel informatie toevoegde...
pi schreef: OK, vraag beantwoord, slotje er op?
Een slotje lijkt mij alleen nodig als mensen taal gebruiken die je niet wil hebben of als mensen elkaar gaan beledigen ofzo. Het slotje hoeft van mij niet zo snel gebruikt te worden...

David
Plaats reactie