Convalescent Form
Moderator: Admins & Moderators
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- bastial fury
- Adept
Mensen, jullie zitten vol goede ideeëm, maar wel een beetje kostbaar, ben ik bang: ik zag replenish (uiteraard een superkaart in dit deck...) voor een eurootje of 6 op nedermagic staan.....
Wat ik daarnaast zat te denken, als ik dan toch zo verschrikkelijk veel enchantments speel, waarom dan geen groene splash en enchantress presence met words of war/wilding..?
Wat ik daarnaast zat te denken, als ik dan toch zo verschrikkelijk veel enchantments speel, waarom dan geen groene splash en enchantress presence met words of war/wilding..?
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik hield me in, maar moat is natuurlijk ook erg leuk in dit deck, wat duals natuurlijk enne, forcefield kan wel goed helpen tegen creature decks, uhm, wat hebben we nog meer, misschien zijn een paar mazes of ith een idee als forcefield toch je budget nog te boven gaat. En dan heb ik het natuurlijk nog niet over acceleratie in de vorm van sol ring, 5 moxen, black lotus en waar je verder nog zin in hebt...
Replenish zou je ook wel voor een eurotje of 4 moeten kunnen krijgen, ik denk wel dat als je een behoorlijk deck wilt bouwen je een beetje op investeringen in de buurt van replenish en academy rector moet rekenen. Bovengenoemde kaarten waren natuurlijk meer voor de lol hoewel ze allemaal in meer of mindere mate je deck kunnen helpen.
mazzel
pi
p.s. misschien niet moat, maar misschien wel teferi's moat?
ik hield me in, maar moat is natuurlijk ook erg leuk in dit deck, wat duals natuurlijk enne, forcefield kan wel goed helpen tegen creature decks, uhm, wat hebben we nog meer, misschien zijn een paar mazes of ith een idee als forcefield toch je budget nog te boven gaat. En dan heb ik het natuurlijk nog niet over acceleratie in de vorm van sol ring, 5 moxen, black lotus en waar je verder nog zin in hebt...
Replenish zou je ook wel voor een eurotje of 4 moeten kunnen krijgen, ik denk wel dat als je een behoorlijk deck wilt bouwen je een beetje op investeringen in de buurt van replenish en academy rector moet rekenen. Bovengenoemde kaarten waren natuurlijk meer voor de lol hoewel ze allemaal in meer of mindere mate je deck kunnen helpen.
mazzel
pi
p.s. misschien niet moat, maar misschien wel teferi's moat?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- bastial fury
- Adept
- collectocrat
- Adept
- bastial fury
- Adept
Mijn deck op dit moment:
2 starstorm
2 pyroclasm
2 rout (wordt 4 wog)
2 replenish
4 academy rector
1 ivory mask
1 story circle (moeten er twee worden)
2 convalescent care
4 form of the dragon
2 eternal dragon
4 lightning bolt
2 disenchant
2 enlightened tutor
1 sol ring
1 lotus petal
en nog een zooitje land, waaronder 4 battlefield forge
2 starstorm
2 pyroclasm
2 rout (wordt 4 wog)
2 replenish
4 academy rector
1 ivory mask
1 story circle (moeten er twee worden)
2 convalescent care
4 form of the dragon
2 eternal dragon
4 lightning bolt
2 disenchant
2 enlightened tutor
1 sol ring
1 lotus petal
en nog een zooitje land, waaronder 4 battlefield forge
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
misschein is het handig om een keer op zoek te gaan naar het deck "Parfait" er zijn namelijk wel wat overeenkomsten tussen jouw deck en dat deck. Dit deck is redelijk populair in type 1 kringen, dus op www.themanadrain.com of in wat www.starcitygames.com artikelen moet je er wel wat over kunnen vinden.
mazzel
pi
misschein is het handig om een keer op zoek te gaan naar het deck "Parfait" er zijn namelijk wel wat overeenkomsten tussen jouw deck en dat deck. Dit deck is redelijk populair in type 1 kringen, dus op www.themanadrain.com of in wat www.starcitygames.com artikelen moet je er wel wat over kunnen vinden.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.