Pagina 3 van 3
Geplaatst: ma sep 01, 2003 5:07 pm
door bastial fury
Wel leuke nieuwe truukjes in Mirrodin:
Affinity
Entwine
Imprint
Equip
Ik ben heel benieuwd, lijkt in ieder geval weer allesbehalve saai te worden
Geplaatst: ma sep 01, 2003 5:21 pm
door KingFatass
ik vind het een beetje fake worden, elke set 10 nieuwe keywords....
En ik vraag me af of iedereen wel de nieuwe futuristische look kan waarderen.......
Geplaatst: ma sep 01, 2003 6:09 pm
door pi
KingFatass schreef:Eeen 4/4 flyer voor 6 is niet alleen duur, maar ook heel slecht.
Zelfstandig is dat slecht, maar met deze ability er bij?
mazzel
pi
Geplaatst: ma sep 01, 2003 6:27 pm
door GForce
Hoezo met deze ability erbij in je nadeel kan ie niet werken toch.................
GForce
Geplaatst: ma sep 01, 2003 8:33 pm
door David
Dat imprint is een beetje onzin. Zonder het keyword doet de kaart het zelfde.
Het zegt alleen maar dat je een kaart ergens vandaan moet removen maar wat en waar wordt toch beschreven.
Het keyword hadden ze van mij weg mogen laten... Maar misschien dat ze nog iets maken dat er naar refereert.
@GForce, waar heb je het over?
David
Geplaatst: ma sep 01, 2003 8:45 pm
door pi
Oy,
het is hetzelfde als met haste, of met fear... Waarom zou nou net imprint niet uitgelegd worden en alle andere nieuwe abilities wel?
mazzel
pi
Geplaatst: ma sep 01, 2003 10:02 pm
door David
Dat is een reminder text dat is wat anders.
Haste doet bij alle creatures hetzelfde.
Imprint doet bij iedere kaart iets anders, daarom staat er op iedere kaart wat imprint daar doet, dat is geen reminder text.
David
Geplaatst: ma sep 01, 2003 11:06 pm
door pi
Oy,
kijk hier eens naar:
Mark Rosewater schreef:The imprint mechanic is a bit daunting at first glance, so let me walk you through it. An artifact with imprint (and all the cards with imprint are artifacts) has the ability to remove a card from the game (from where varies from card to card) and then use the removed card to help customize how the artifact works. The act of removing the card and syncing it up with the artifact is called imprinting. Let's take Soul Foundry as the example. You play Soul Foundry. When you do, you remove a card in your hand from the game, meaning you imprint it. This card is now used to determine what Soul Foundry can do. It tells you what creature the card creates when activated.
mazzel
pi
Geplaatst: ma sep 01, 2003 11:49 pm
door David
Had ik al gelezen maar ik vind het gewoon ver gezocht.
Laat me maar gewoon ;-)
David
Geplaatst: vr sep 12, 2003 10:41 am
door David
KingFatass schreef:Eeen 4/4 flyer voor 6 is niet alleen duur, maar ook heel slecht.
Hij cost zelfs 7. Nu weet ik niet meer wat ik ervan moet vinden.
David
Geplaatst: vr sep 12, 2003 11:34 am
door pi
Oy,
goeie kaart voor in stax of TnT varianten, maar verder is ie wel best duur ja.
mazzel
pi