Hoi!
Ik heb net Fifth Dawn erin geknald en mijn ruilsysteempje lijkt dat overleeft te hebben.
Dus ik denk dat ik het maar publiek maak. Het is dan wel zo handig als jullie je haves/wants onderhouden of weer verwijderen anders gaan mensen misschien met jullie proberen te ruilen.
Eindelijk staat nu ook Champions of Kamigawa in mijn database. Ik heb hem nu toch maar uit the Gatherer gevist dus de costs zijn zonder accolades. Dat verander ik wel weer als the oracle online komt. En er zijn helaas (nog?) geen flavor texts omdat ze die niet meer in de text spoiler gezet hebben.
Het ligt aan de database. De server waarop die draait doet moeilijk. Hij moet waarschijnlijk gereboot maar dat kan ik niet doen. Zal na het weekend wel gebeuren denk ik.
Ik zit erover te denken om mijn website ergens anders te hosten en dan met een domeinnaam erbij. Maar dan moet ik dus wel een domeinnaam verzinnen.
Hebben jullie misschien suggesties?
magicdatabase.nl zat ik zelf ook als eerste aan te denken.
davidsmagicdatabase.nl vind ik wat lang maar afkortingen een beetje onduidelijk.
Andere namen die nog vrij zijn:
Een domein afgeleid van een kaartnaam is ook leuk! Net zoals die city of traders (die ik echt heel goed vind) is mss "database of paradise" ofzo ook wel wat...
magic: the database is een programma om je verzameling in bij te houden, ik denk dat die ook heel verwarrend zal zijn. Ik vind City of Traders de beste die er bij zit.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.