CONTEST win een Smother

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

pi schreef: Die uitspraak over vals spelen snap ik trouwens niet, maar dat maakt verder niet uit.
Er was wat 'gezeur' over dat mensen zich niet aan de regels (wanneer je weer een vraag mocht stellen en of dat eerlijk was enzo) hielden maar dat viel volgens mij dus wel mee.

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik vond het iig niet helemaal duidelijk wanneer wel en wanneer niet, dat heb ik ook in mijn contest een beetje op proberen te lossen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik denk dat dat ook een beetje kwam doordat ik halverwege de regels heb veranderd en jullie nog met de oude regels in gedachte zaten, hoewel jullie toen nog niet mee mochten doen.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ja ik dacht dat je eerst een vraag van iemand anders moest beantwoorden voordat iemand anders een andere vraag mocht stellen.

Maar anyway op dit antwoord was ik toch nooit gekomen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit je favo kaart is.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Thanatos
Master
Berichten: 140
Lid geworden op: di jun 10, 2003 5:32 pm
Locatie: Stein, Zuid limburg

contest

Bericht door Thanatos »

Scaled wurm sixth ed
No matter how powerful, ALL will fall before my blade!!


http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?t=1105
Plaats reactie