groen-blauw deckie (hulp graag)
Moderator: Admins & Moderators
- oeroesmoeloevoeloe
- Advanced
- Contacteer:
groen-blauw deckie (hulp graag)
hoi iedereen, Kheb een deckje gemaakt en kzou graag eens willen weten wat jullie mening erover is. Dit is eigenlijk men 1e serieus probeersel van een deck dus wees niet te hard voor me . de bedoeling van het deck is dus de ander zen landjes en zen beesten te vernietigen d.m.v. Die beesties die 1 damage doen. Samen met venemous fangs kannik beesties eraan doen in één klap en alsik komus bell in liggen heb kannik zwarte landjes vernielen. Met illusionary terrain kannik landjes converteren van de andere zodanig dat ik die ook kan afknallen . Het is dus ook de bedoeling om men beesten te untappen zodanig dat ik weer damage kan doen. daarvoor heb ik pemin's aura. horseshoe crab opich kan het al.
het probleem dat ik nog heb is dat illusionary terrain een zware cumulitive upkeep heeft. khad eerst gedacht om living plane erin te steken maar die was een beetje aan de dure kant.
Iedereen die sugesties heeft post ze maar
3x Kormus Bell
2x Tormod’s Crypt
2x Kamahl, Fist of Krosa Creature
2x Llanowar Elves
3x Seeker of Skybreak
4x Horseshoe Crab
1x Morphling
4x Prodigal Sorcerer
3x Somnophore
4x Thornwind Faeries
4x Venomous Fangs
3x Illusionary Terrain
3x Pemmin’s Aura
4x Psionic Gift
2x Worldly Tutor
2x Counterspell
2x Grip of Amnesia
7x Forest
13x Island
2x Pack Hunt
het probleem dat ik nog heb is dat illusionary terrain een zware cumulitive upkeep heeft. khad eerst gedacht om living plane erin te steken maar die was een beetje aan de dure kant.
Iedereen die sugesties heeft post ze maar
3x Kormus Bell
2x Tormod’s Crypt
2x Llanowar Elves
3x Seeker of Skybreak
4x Horseshoe Crab
1x Morphling
4x Prodigal Sorcerer
3x Somnophore
4x Thornwind Faeries
4x Venomous Fangs
3x Illusionary Terrain
3x Pemmin’s Aura
4x Psionic Gift
2x Worldly Tutor
2x Counterspell
2x Grip of Amnesia
7x Forest
13x Island
2x Pack Hunt
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his"
- KingFatass
- Wizard
Zoals jezelf al zei: de terrain heeft een te zware upkeep. Living zorgt ervoor dat je 1 kormuss bell niet hoeft te spelen En de terrain, zo heb je weer ruimte voor andere kaarten.
Zo te zien is je doel, beesten 'pingen'(1 damge met creature ability). Das idd een leuke combo met de fangs. Kahmal animeert je tegenstanders landen en jij sloopt, waarna jij ovverrunt. Laten ervoor gaa zorgen dat dit het plan van het hele deck wordt.
4x Llanowar Elves
2x intruder alarm
2x animeer land enchantment (natures revolt misschien?)
1x Morphling
4x Thornwind Faeries
4x Venomous Fangs
4x Pemmin’s Aura
4x rootwater pinger (ken de exacte naam niet, hij zit in tempest)
2x Worldly Tutor
4x Counterspell
2x pack hunt
4 x seedborne muse (die kaart is misschien wat duur maar wel heeel goed in je deck)
10x Forest
13x Island
Zo te zien is je doel, beesten 'pingen'(1 damge met creature ability). Das idd een leuke combo met de fangs. Kahmal animeert je tegenstanders landen en jij sloopt, waarna jij ovverrunt. Laten ervoor gaa zorgen dat dit het plan van het hele deck wordt.
4x Llanowar Elves
2x intruder alarm
2x animeer land enchantment (natures revolt misschien?)
1x Morphling
4x Thornwind Faeries
4x Venomous Fangs
4x Pemmin’s Aura
4x rootwater pinger (ken de exacte naam niet, hij zit in tempest)
2x Worldly Tutor
4x Counterspell
2x pack hunt
4 x seedborne muse (die kaart is misschien wat duur maar wel heeel goed in je deck)
10x Forest
13x Island
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- oeroesmoeloevoeloe
- Advanced
- Contacteer:
Ik denk dat je rootwater hunter bedoeld. die kan idd wel handig zijn. Maar zoals je al zei : seedborn muse is iestie te duur voor mijn maandelijks budget dus kzou die willen vervangen door iets. Ik had eens iets gehoord over een goeie combo met intruder alert en infinite tokens maar kweet niet meer juist welke. kgeloof samen met squirrel nest. Heb je enig idee?
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his"
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
intruder alarm, sliver queen en mana elfjes/birds zou je wel eens kunnen bedoelen ipv sliver queen zou nemeta, grove guardian, mobilization, centaur glade of dragon roost ingevuld kunnen worden. Rootwater hunter inderdaad. Seedborn muse is te duur, maar morphling niet?
mazzel
pi
intruder alarm, sliver queen en mana elfjes/birds zou je wel eens kunnen bedoelen ipv sliver queen zou nemeta, grove guardian, mobilization, centaur glade of dragon roost ingevuld kunnen worden. Rootwater hunter inderdaad. Seedborn muse is te duur, maar morphling niet?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- oeroesmoeloevoeloe
- Advanced
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
en waarom zou je niet voor de muse kunnen ruilen?
Ik wil wel een blik op je haves werpen voor de muse die ik op het moment te ruil heb, en voor die die ik via de post binnen heb komen.
Ik weet niet hoe je in je kaarten zit, maar het kan een plan zijn om je morphling weg te ruilen tegen een klein vooraadje kaarten, zoals een setje seedborn muse (misschien dat je er iets bij moet geven), mensen geven er namelijk best wel veel voor, en jij hebt mogelijk meer aan wat meer kaarten dan aan de morphling.
mazzel
pi
en waarom zou je niet voor de muse kunnen ruilen?
Ik wil wel een blik op je haves werpen voor de muse die ik op het moment te ruil heb, en voor die die ik via de post binnen heb komen.
Ik weet niet hoe je in je kaarten zit, maar het kan een plan zijn om je morphling weg te ruilen tegen een klein vooraadje kaarten, zoals een setje seedborn muse (misschien dat je er iets bij moet geven), mensen geven er namelijk best wel veel voor, en jij hebt mogelijk meer aan wat meer kaarten dan aan de morphling.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- oeroesmoeloevoeloe
- Advanced
- Contacteer:
mophling wordt een belangrijk onderdeel van men nieuwe deckie dus die zoek ik niet te ruilen. Maar khad gedacht om die seedborn muse te vernangen door een andere kaart. Kweet alleen nog nie goe welke. het zou iets meoten zijn da goed is om te untappen of dat voor snelle mana zorgt.
- oeroesmoeloevoeloe
- Advanced
- Contacteer:
Hmm zou ik niet doen. Deze kaart geeft je card-disadvantage. Als je zo graag de Morphling wil spelen zul je er toch 3 in je deck moeten doen, maar deze moet je niet spelen.
Als je deze wilt spelen moet je mono-blauw gaan spelen. Je moet niet vergeten dat je creature wel eens waar geen target kan zijn van spells en abilities maar wel je Aura. Deze kaart is dus velen en velen malen zwakker als Morphling en naar mijn inzien helemaal geen deck waard.
GForce
Als je deze wilt spelen moet je mono-blauw gaan spelen. Je moet niet vergeten dat je creature wel eens waar geen target kan zijn van spells en abilities maar wel je Aura. Deze kaart is dus velen en velen malen zwakker als Morphling en naar mijn inzien helemaal geen deck waard.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- oeroesmoeloevoeloe
- Advanced
- Contacteer:
ja heb je wel gelijk in , maar dan zou ik een adnere kaart moeten hebben om te untappen. Zoals hierboven al gezegd werd is Quirion Ranger volgens mij wel een leuke oplossing. Seeker of skybreak zit er al in dus das wel handig. Als er iemand andere oplossingen weet
- oeroesmoeloevoeloe
- Advanced
- Contacteer: