geslaagd
Moderator: Admins & Moderators
- lord of the squirrel
- Administrator
geslaagd
ik ben geslaagd jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
nog iemand anders ook geslaagd?????????
sander
nog iemand anders ook geslaagd?????????
sander
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
- lord of the squirrel
- Administrator
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- lord of the squirrel
- Administrator
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
Gefeliciteerd!!!
We hebben iig nog iemand op ons forum die geslaagd is, misschien 2, voor zover ik weet.
EDIT: maak dat inderdaad nog 2 die geslaagd zijn, maar ze moeten zich verder zelf maar even melden.
mazzel
pi
Gefeliciteerd!!!
We hebben iig nog iemand op ons forum die geslaagd is, misschien 2, voor zover ik weet.
EDIT: maak dat inderdaad nog 2 die geslaagd zijn, maar ze moeten zich verder zelf maar even melden.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- lord of the squirrel
- Administrator
- lord of the squirrel
- Administrator
Oh, is het mijn beurt? euh...pi schreef:Oy,
ik kan Informatiekunde aanraden wat dat betreft, vooral de MMC richting.
mazzel
pi
p.s. ja, David, jou beurt
Ik kan je Informatiekunde afraden, vooral de MMC richting.
David
p.s. Als je iets leuks wil doen kies dan theoretische informatica of wiskunde
p.p.s. Smaken verschillen idd, maar zorg dat je een overstapmogelijkheid openhoudt want bedrijfskunde is echt niet leuk
p.p.p.s. MMC staat voor MultiMedia en Cultuur. Ik heb het idee dat dat niet een algemeen gebruikte afkorting is.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
mijn argument tegen iets als informatica of wiskunde is juist dat het te exact is, en dat je met iets als informatiekunde wat meer variatie hebt. Natuurlijk is het helemaal je eigen keus, maar, als je iets in deze richting wilt doen is he misschein wel een idee om goed uit te zoeken wat wat is, en waar je mee te maken gaat krijgen (waarbij een aantal van de mensen op dit forum wel een beetje kunnen helpen)
mazzel
pi
p.s. je hebt ook een Bedrijfskundige richting in informatiekunde
p.p.s. op informatiekunde, zeker de mmc richting wordt nog wel eens neergekeken, verwachtte de reactie al
p.p.p.s. @Ilúvatar: en wat voor studies/opleidingen/scholen waren dat?
p.p.p.p.s. laten we een poging doen om p.s.-tjes in de hoofdmoot van een post te verwerken...
p.p.p.p.p.s. ik heb er lekkuuur meeeheeer!
mijn argument tegen iets als informatica of wiskunde is juist dat het te exact is, en dat je met iets als informatiekunde wat meer variatie hebt. Natuurlijk is het helemaal je eigen keus, maar, als je iets in deze richting wilt doen is he misschein wel een idee om goed uit te zoeken wat wat is, en waar je mee te maken gaat krijgen (waarbij een aantal van de mensen op dit forum wel een beetje kunnen helpen)
mazzel
pi
p.s. je hebt ook een Bedrijfskundige richting in informatiekunde
p.p.s. op informatiekunde, zeker de mmc richting wordt nog wel eens neergekeken, verwachtte de reactie al
p.p.p.s. @Ilúvatar: en wat voor studies/opleidingen/scholen waren dat?
p.p.p.p.s. laten we een poging doen om p.s.-tjes in de hoofdmoot van een post te verwerken...
p.p.p.p.p.s. ik heb er lekkuuur meeeheeer!
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Toen ik informatiekunde ging studeren kon ik het eerste na het eerste halfjaar een keuze maken. Ik kon desijds kiezen tussen Bedrijfs Infomatica/Communicatie Systemen en Informatica/Technische Informatica. Je had dus eerst een half jaar te maken met alle vakken en bij de vakken werd ook duidelijk toegelicht bij welke richting ze hoorden.
Ok een half jaar is nog kort maar het is zeker beter als nix. Een half jaar daarna moest je weer kiezen uit de 2 richtingen die over gebleven waren.
Uiteindelijk heb ik voor geen richting gekozen en ga ik nu Natuur en Sterren kunde studeren .
GForce
Ok een half jaar is nog kort maar het is zeker beter als nix. Een half jaar daarna moest je weer kiezen uit de 2 richtingen die over gebleven waren.
Uiteindelijk heb ik voor geen richting gekozen en ga ik nu Natuur en Sterren kunde studeren .
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!