Convalescent Form
Moderator: Admins & Moderators
- bastial fury
- Adept
Convalescent Form
Het moet er toch een keer van komen...
De volgende kaarten lijken mij welk nuttig in dit deck:
4x Form of the Dragon
4x Convalescent Care
2x Enlightened Tutor
Verder heb ik eigenlijk een beetje een dilemma: wordt het een splash van groen, zodat ik snel op gang kan komen of een wit weenie-gedeelte, dat ervoor kan zorgen dat ik het moet kunnen uitzingen tot ik FotD op tafel heb???
Iemand ideeën?
Groet,
Bas
De volgende kaarten lijken mij welk nuttig in dit deck:
4x Form of the Dragon
4x Convalescent Care
2x Enlightened Tutor
Verder heb ik eigenlijk een beetje een dilemma: wordt het een splash van groen, zodat ik snel op gang kan komen of een wit weenie-gedeelte, dat ervoor kan zorgen dat ik het moet kunnen uitzingen tot ik FotD op tafel heb???
Iemand ideeën?
Groet,
Bas
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
wat GForce vermoedelijk bedoeld is dta hij toch niet verwacht dat het deck gaat werken. En in dat geval ben ik het met 'm eens, de spells hebben gewoon een veels te hogen casting cost om wat te gaan bereiken. Sorry.
mazzel
pi
wat GForce vermoedelijk bedoeld is dta hij toch niet verwacht dat het deck gaat werken. En in dat geval ben ik het met 'm eens, de spells hebben gewoon een veels te hogen casting cost om wat te gaan bereiken. Sorry.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
De te hoge casting costs ben ik het mee eens want ik speel vaak tegen iemand die bijna geen creatures kan spelen omdat het goedkoopste creature 4 mana cost. 7 mana vind ik trouwens een beetje overkost voor een spell.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
- bastial fury
- Adept
Helaas helaas, ik begrijp jullie commentaar wel: inderdaad is de Form wel erg duur, maar ik moet er dan even aan toevoegen dat ik vrijwel altijd multiplayer speel. Ik denk dat het dan wel te doen zou moeten zijn, inderdaad helemaal met pacifism, desnoods wat witte mass removal. Daarnaast wellicht wat beloved chaplain etc. Het enige probleem is de mana-acceleratie in wit - rood.
Maar ach, ik ga het gewoon proberen en we zien wel waar 't schip strandt.
Groet,
Bas
Maar ach, ik ga het gewoon proberen en we zien wel waar 't schip strandt.
Groet,
Bas
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Ik ben het wel een beetje oneens met het duur dus niet speelbaar commentaar. Als FotD de enige 4+ kaart in het deck is, lijkt het mij wel degelijk mogelijk. Misschien geen tier 1, ook geen tier 2, maar toch speelbaar. Voorwaarde zal helaas wel mass-removal alla WoG zijn.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
vergis ik me of deed form of the dragon alleen het levens herstellen tijdens jou upkeep? Anyway, het lijkt me een heel gevaarlijke combo voor in multiplayer. Aangezien je volgens mij meteen een flinke bull's eye op je voorhoofd hebt. (met de meeste combo's...)
mazzel
pi
vergis ik me of deed form of the dragon alleen het levens herstellen tijdens jou upkeep? Anyway, het lijkt me een heel gevaarlijke combo voor in multiplayer. Aangezien je volgens mij meteen een flinke bull's eye op je voorhoofd hebt. (met de meeste combo's...)
mazzel
pi
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
is heel gevaarlijk met form of the dragon, als je op minder dan 5 zit en je gaat naar 5 telt dat als life gainen, als je er boven staat n je gaat naar onder geld dat als life loosen...
mazzel
pi
is heel gevaarlijk met form of the dragon, als je op minder dan 5 zit en je gaat naar 5 telt dat als life gainen, als je er boven staat n je gaat naar onder geld dat als life loosen...
mazzel
pi
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer: