Vrouwen....
Moderator: Admins & Moderators
- bastial fury
- Adept
Vrouwen....
Yo mensen,
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan mijn vriendin moet uitleggen dat Magic eigenlijk best leuk is en dat zij het toch ook een keer zou moeten proberen i.p.v. ontzettend piepen als ik met vrienden een potje speel
Of ... zijn vrouwen en Magic gewoon incompatible?
Bas
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan mijn vriendin moet uitleggen dat Magic eigenlijk best leuk is en dat zij het toch ook een keer zou moeten proberen i.p.v. ontzettend piepen als ik met vrienden een potje speel
Bas
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
- KingFatass
- Wizard
Re: Vrouwen....
Dat hangt er vanaf, heeft u het over aantrekkelijke vrouwen? Dan, helaas, ja.bastial fury schreef:Yo mensen,
Bas
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- bastial fury
- Adept
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik heb ook wel een paar leuke meisjes magic zien spelen. Natuurlijk blijft het wel zo dat er duidelijk meer jongens zijn die het spelen dan meisjes, en dat dit waarschijnlijk komt omdat het jongens meer ligt dan meisjes (sorry avalon).
Ik zou 'r iig het niet opdringen, als ze het niks vind blijft dat waarschijnlijk toch wel zo. Je kan als ze er echt problemen over maakt je natuurlijk wle verdedigen, zij zal ook wle hobbies hebben...
mazzel
pi
ik heb ook wel een paar leuke meisjes magic zien spelen. Natuurlijk blijft het wel zo dat er duidelijk meer jongens zijn die het spelen dan meisjes, en dat dit waarschijnlijk komt omdat het jongens meer ligt dan meisjes (sorry avalon).
Ik zou 'r iig het niet opdringen, als ze het niks vind blijft dat waarschijnlijk toch wel zo. Je kan als ze er echt problemen over maakt je natuurlijk wle verdedigen, zij zal ook wle hobbies hebben...
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- bastial fury
- Adept
- bastial fury
- Adept
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ok, groot gelijk, we hadden het over vrouwen, laten we daar maar naar terug keren, da's vast beter dan bastial fury in zo'n balletpakje.
Ok, wie heb er hier een vriendin?
Ik ben zelf vrij-gezellig.
mazzel
pi
ok, groot gelijk, we hadden het over vrouwen, laten we daar maar naar terug keren, da's vast beter dan bastial fury in zo'n balletpakje.
Ok, wie heb er hier een vriendin?
Ik ben zelf vrij-gezellig.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- bastial fury
- Adept
- KingFatass
- Wizard