Ik merk de laatste tijd dat nadat ik een pagina van het forum binnen heb (ik kan de hele pagina zien) mijn browser nog een hele tijd bezig is met te doen alsof hij de pagina aan het laden is. Weet iemand hoe dat komt? Is php nog van alles en nog wat met de database aan het regelen ofzo terwijl die vergeet te zeggen dat de pagina al af is?
geen last van, binnen tienden van seconden is de pagina op mijn scherm en alles geladen.
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Mijn pagina is ook wel heel snel in beeld en ik mis volgens mij niets maar er blijft nog een hele tijd een icoontje in m'n browser (Mozilla) draaien dat aangeeft dat ie nog aan het laden is. Heel vaag.
Mozilla 1.4, af en toe valt het me op, nu net had ik het niet maar ik weet niet of het opgelost is of dat ik het nu toevallig niet had. Ik heb inderdaad wel een firewall (Kerio) maar die heb ik al langer dan dat me dit opvalt.
Net had ik het weer bij deze pagina.
Nadat ik de hele pagina binnen had bleef ie nog 2 minuten met zijn icoontje bewegen. Daarna nog een paar keer reload gedaan en iedere keer was het weer raak.