Kleine verzameling gekocht

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Kleine verzameling gekocht

Bericht door GForce »

Hey allemaal,

Ik heb op ebay een verzamleling van 238 5th kaarten gekocht :

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 3231820849

Ik heb hiervoor €30,50 betaald. Is dat te veel of is dat wel een mooie prijs. Ik weet dat de betere kaarten niet in de set zitten (met een uitzondering van een paar) maar de set bevat wel 61 rares waarvan 59 nm.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik denk dat het een redelijke prijs is, er zitten inderdaad wat leuke kaarten in, ik zou alleen niet verwachten heel veel er op te verdienen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

30 voor die pile? Als je die kaarten hebt gekocht om door te verkopen wens ik je veel succes.

@ G:Btw bliztwing rules! Ik heb vandaag complete season 2 boxset binnekregen van tf!
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik wil er ook nix op verdienen. Ik ga deze ook compleet maken na 7th en Revised. Als ik dan 4th ofzo ook compleet maak heb ik altijd nog play setjes van de goede kaarten.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

maak anders ondertussen een want-list, kunnen we alvast kijken wat we voor je hebben liggen ;) Kon nog wel eens goedkoper zijn dan dit...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie