Pagina 1 van 2

Goblin, fire aim ready - deck

Geplaatst: zo aug 17, 2003 3:32 pm
door Kevin
<* 17 Land *>

17 x Mountain

<* 8 Non Creature Spells *>

1 x Goblin Bombardment
1 x Crawlspace
1 x Bedlam
2 x Goblin Grenade
3 x Golbin Warstrike

<* 35 Creature Spells*>

4 x Goblin King
4 x Raging Goblin
4 x Goblin Warchief
4 x Skirk Prospecters
3 x Goblin Lackey
3 x Siege-Gang Commander
3 x Mogg Fanatic
2 x Mogg Maniac
2 x Goblin Lookout
2 x Goblin Pyromancer
2 x Goblin Grappler
2 x Goblin Sharpshooter

Geplaatst: zo aug 17, 2003 4:15 pm
door pi
Oy,

ziet er leuk uit, ik zou alleen nog even nadenken over de mana base, fetchlandjes, of barbarian rig kunnen best een opties zijn, net als strip mine, wastelands en rishidan ports.

mazzel

pi

Geplaatst: zo aug 17, 2003 6:27 pm
door Sliver
pi schreef:fetchlandjes, of barbarian rig kunnen best een opties zijn, net als strip mine, wastelands en rishidan ports.
Misschien een paar goblin burrows ???

Geplaatst: zo aug 17, 2003 6:35 pm
door Kevin
goblin burrows vind ik zuigen.. de ring ? ook niet veel.. stripmine, leuk maar ik heb de rode mana nodig < same met wasteland .. rishidan port -> no need to tap andere landjes

p.s. dit is een deck van een maat van me en ik moet zeggen dat t egt gewoon snel is... 8)

Geplaatst: zo aug 17, 2003 7:10 pm
door pi
Oy,

ik zou toch die kaarten eens overwegen, ze kunnen wel degelijk gebruikt worden om het deck beter te maken.

mazzel

pi

Die Kaarte Zuigen!!!

Geplaatst: wo aug 27, 2003 5:54 pm
door Maurits
Wat moet je met fetchlandjes in een mono rood deck.
Wat moet je sowieso met landjes die geen rood leveren.
Denk goed na welk commentaar je geeft PI!!!
Doe ik in het vervolg ook. (not)

Re: Die Kaarte Zuigen!!!

Geplaatst: wo aug 27, 2003 7:59 pm
door GForce
Anonymous schreef:Wat moet je met fetchlandjes in een mono rood deck.
Wat moet je sowieso met landjes die geen rood leveren.
Denk goed na welk commentaar je geeft PI!!!
Doe ik in het vervolg ook. (not)
Met die fetchlanden kun je je deck uitdunnen door je landen eruit te filteren waardoor je kans op je "key-cards" groter wordt. Het is dus best belangrijk om de fetchlanden in de deck te hebben.

GForce

Geplaatst: do aug 28, 2003 12:01 am
door pi
Oy,

je zou zelfs uit kunnen rekenen hoe je zo je kans op een bepaalde kaart vergroot. En aangezien je met rood voornamelijk snel wil spelen (schijnt) boeit de ene damage je waarschijnlijk niet als je daarmee de kans op een handige kaart vergroot.

mazzel

pi

nvt

Geplaatst: za sep 06, 2003 5:19 pm
door Maurits
een fetchlandje kost je gvd een leven land en nog een land. Dit noem ik dus gewoon boutkaarten in mono decks. Correctie in alle decks.

Geplaatst: za sep 06, 2003 8:04 pm
door KingFatass
Ik hoop dat je post cynisch was, anders HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH!!!!!

Re: nvt

Geplaatst: zo sep 07, 2003 10:14 am
door GForce
Anonymous schreef:een fetchlandje kost je *potverdrie* een leven land en nog een land. Dit noem ik dus gewoon boutkaarten in mono decks. Correctie in alle decks.
Volgens mij heb je nog nooit Magic gespeeld of wel ????????????

GForce

Re: nvt

Geplaatst: zo sep 07, 2003 11:15 pm
door collectocrat
Anonymous schreef:een fetchlandje kost je *potverdrie* een leven land en nog een land. Dit noem ik dus gewoon boutkaarten in mono decks. Correctie in alle decks.
Gebruik je wel pijnlandjes dan? Want die zijn ook superslecht.!!!!!!

Geplaatst: zo sep 07, 2003 11:54 pm
door pi
Oy,

waarschijnlijk niks anders dan basic land...

mazzel

pi

Geplaatst: ma sep 08, 2003 10:12 am
door GForce
Fetchlanden doen maar 1x pijn in tegenstelling tot pijnlanden. Hoewel pijnlanden niet perse pijn hoeven te doen is het belangrijkste voordeel dat je je deck uitkunt dunnen. Je moet in het begin natuurlijk niet te veel fetchlanden hebben we dan ga je je zelf screwen.

GForce

Geplaatst: ma sep 08, 2003 6:06 pm
door Sliver
misschien twee kings vervangen met twee piledrivers ???