Gezocht: complete sets.
Moderator: Admins & Moderators
Gezocht: complete sets.
Ik zoek complete minte sets
prijs is in overleg, maar niet te duur.....
mail me maar.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Het beruchte setje...The Quizmaster schreef:Heb nog een setje Chronicles....
@pastry: ik denk wel dat ie serieus was, het is alleen dat het al een redelijk be-discusierd setje is.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik had echt nooit gedacht dat er zo'n levendige handel in complete sets zou zijn, wta moeten jullie toch met die dingen? Het enige wat ik er leuk aan vind is het bij elkaar krijgen, en da's niet iets wta boeit als je ze gaat verkopen en kopen.
mazzel
pi
ik had echt nooit gedacht dat er zo'n levendige handel in complete sets zou zijn, wta moeten jullie toch met die dingen? Het enige wat ik er leuk aan vind is het bij elkaar krijgen, en da's niet iets wta boeit als je ze gaat verkopen en kopen.
mazzel
pi
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik ben zelf bezig met the dark compleet krijgen, maar dat gaat me meer om de moeite er voor doen dan de lol die ik heb als ik de zet ook uiteindelijk heb. Een complete set revised zou ik ook wel zonder al te veel problemen bij elkaar krijgen (mis nog 1 dual voor een complete set duals en heb er verschillende meerdere keren), maar daar zie ik niet zo veel in eigenlijk, ik hou het gewoon bij deze ene set. De logica in sets overkopen zie ik al helemaal niet echt, zo zonder het zoeken naar de kaarten er bij.
mazzel
pi
ik ben zelf bezig met the dark compleet krijgen, maar dat gaat me meer om de moeite er voor doen dan de lol die ik heb als ik de zet ook uiteindelijk heb. Een complete set revised zou ik ook wel zonder al te veel problemen bij elkaar krijgen (mis nog 1 dual voor een complete set duals en heb er verschillende meerdere keren), maar daar zie ik niet zo veel in eigenlijk, ik hou het gewoon bij deze ene set. De logica in sets overkopen zie ik al helemaal niet echt, zo zonder het zoeken naar de kaarten er bij.
mazzel
pi
als jullie een hier rond neuzen:
www.marktplaats.nl
dan vinden jullie zeker weten wel een paar sets.
www.marktplaats.nl
dan vinden jullie zeker weten wel een paar sets.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html