enchant land
Moderator: Admins & Moderators
enchant land
ik heb een enchanted land kaart , en d'r staat iets op als:
this is a treefolk 5/6 creature, but it is still a land.
Wat kan ik hier nu mee? Betekend dat dat ik ermee kan blocken en/of aanvallen? Of niet, want it is still a land?!
Alvast bedankt!!
this is a treefolk 5/6 creature, but it is still a land.
Wat kan ik hier nu mee? Betekend dat dat ik ermee kan blocken en/of aanvallen? Of niet, want it is still a land?!
Alvast bedankt!!
Re: enchant land
het is gewoon een creature waarmee je dus mag aanvallen/blocken die je mag tappen om 1 mana te krijgen zoals bij een land
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik log op school ook gewoon in...
anyway, als iets creature is kan het gewoonlijk aanvallen blocken en alles wat een creature kan, dat ie ook land is boeit verder niet zo heel veel.
mazzel
pi
ik log op school ook gewoon in...
anyway, als iets creature is kan het gewoonlijk aanvallen blocken en alles wat een creature kan, dat ie ook land is boeit verder niet zo heel veel.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
met een school van 15.000 studenten verwacht ik niet dat iemand mij er precies uit kiest om mijn naam en paswoord op een magic forum te gaan misbruiken, maareh, als ik ineens gekke posts lijk te gaan doen...
Idd is het landje nu op meer manieren kapot te krijgen.
mazzel
pi
met een school van 15.000 studenten verwacht ik niet dat iemand mij er precies uit kiest om mijn naam en paswoord op een magic forum te gaan misbruiken, maareh, als ik ineens gekke posts lijk te gaan doen...
Idd is het landje nu op meer manieren kapot te krijgen.
mazzel
pi
Je kunt toch ook gewoon inloggen via een cookie... Of stuurt die dan alsnog je username en password op? Iig vind ik mezelf en dit forum allebei niet belangrijk genoeg om me met securit bezig te gaan houden.
En je kunt ook nog met een disenchant het beest 'weg' krijgen hoewel de kaart dan niet weg is...
David
En je kunt ook nog met een disenchant het beest 'weg' krijgen hoewel de kaart dan niet weg is...
David
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik vermoed dat ook via een cookie ie zal checken of jij bent wie je beweerd dat je bent...
Je hebt wel een van de kaarten weg, stone rain is efficienter dan terror of disenchant, maar als het je alleen gaat om het beest slopen werken ze alle drie.
mazzel
pi
ik vermoed dat ook via een cookie ie zal checken of jij bent wie je beweerd dat je bent...
Je hebt wel een van de kaarten weg, stone rain is efficienter dan terror of disenchant, maar als het je alleen gaat om het beest slopen werken ze alle drie.
mazzel
pi