welk kleuren
Moderator: Admins & Moderators
welk kleuren
Ik heb erover zitten denk en mischien dat mijn wit-groen deck te "traag" is... Mischien is dat wel mijn zwakke punt... Maar ja ik ben maar een leek.
De gozer waar ik tegen speel, speelt met zwart-wit en in zijn deck zitten voornamelijk Clerics. De meeste zijn niet al te sterk. (1/1 , 2/2 of combinaties daarvan). Met een paar uitzonderingen. Ik weet niet hoeveel details jullie verder nog nodig hebben... Let me know if that is the case.
Mischien willen jullie even je ideeen geven over de mogelijkheden van mijn kaarten. Ligt de zwakke punten en de sterke punten er uit.
Kleurloos:
Sungrass Egg
Phyrexian Hulk
Patagia Golem (2)
Wooden Sphere
Rod of Ruin
Urza's Mine
City of Brass
Darkwater egg
Black/Blue
Shadowmage Infiltrator
=========
Green:
Land
Basic (16)
Timerland Ruins
Enchantment
Still Life
Verdant Succesion
Enchant Creature
Primal Frenzy
Blanchwood Armor
Lure
Enchant Land
Living Terrain
Creature
Trained Armodon
Krosan Avenger
Druid Lyrist
Giant Spider
Wood Elves (2)
Spined Wurm (3)
Craw Wurm
Vine Trellis (2)
Horned Troll
Elivsh Champion
Grizzly Bears (2)
Norwood Ranger (2)
Rabid Elephant
Silverback Ape
Enormous Baloth (2)
Lone Wolf
Giant Badger
Sorcery
Simplify
Rampant Growth
Rites of Spring
Instant
Vivify
Naturalize
Muscle Burst
=======
White
Land
Basic (16)
Enchantment
Sanctimony
Kirtar's Desire
Sacred Ground
Enchant Creature
Pacifism
Creature
Glory Seeker (4)
Samite Healer (2)
Beloved Chaplain
Razorfoot Griffin
Eager Cadet
Elete Archers
Patrol Hound
Master Decoy (2)
Suntail Hawk
Honor Guard (2)
Aven Cloudehaser
Seasoned Marshal
Auramancer
Crossbow Infantary
Sorcery
Sacred Nectar (3)
Vengeance (2)
Instant
Holy Day (2)
Healing Salve
Solidarity
Sacred Rites
Gallantry
Rain of Blades (2)
Shelter
========
Red
Land
Basic (15)
Ravaged Highlands
Enchant Creature
Kamahl's Desire
Creature
Anarchist
Paradic Firecat
Goblin Glider
Ragin Goblin
Okk
Two Headerd Dragon
Goblin Raider (3)
Hill Giant (2)
Barbarian Lunatic