Hallo heeft iemand nog star storms over? Ik heb ze nog voor dit weekend nodig. Ik ruil en koop ze, Ik heb geen have pagina, maar ik heb de meeste type 2 kaarten wel. Omdat ik ze echt nodig heb, vindt ik de starstorms 6 euro koop waarde en 7 euro ruilwaarde,
alvast bedankt,
micky
Gezocht starstorms
Moderator: Admins & Moderators
- KingFatass
- Wizard
Gezocht starstorms
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- KingFatass
- Wizard
Tja , ik moet eerst geld overmaken naar hen (wat minstens 4 dagen duurt) en dan zullen er zon 2 dagen over doen om het op sturen. Dan heb ik het niet voor zaterdag. Thnx Tough.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik zou toch liever rekenen op iemand die me de kaarten toestuurd voordat het geld overgemaakt is, dan dat ik op de bank zou rekenen om het op tijd te doen. Bij mij iig is ie altijd super traag.
Ik heb helaas geen starstorms, sorry.
mazzel
pi
ik zou toch liever rekenen op iemand die me de kaarten toestuurd voordat het geld overgemaakt is, dan dat ik op de bank zou rekenen om het op tijd te doen. Bij mij iig is ie altijd super traag.
Ik heb helaas geen starstorms, sorry.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- KingFatass
- Wizard