Gezocht starstorms

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
KingFatass
Wizard

Gezocht starstorms

Bericht door KingFatass »

Hallo heeft iemand nog star storms over? Ik heb ze nog voor dit weekend nodig. Ik ruil en koop ze, Ik heb geen have pagina, maar ik heb de meeste type 2 kaarten wel. Omdat ik ze echt nodig heb, vindt ik de starstorms 6 euro koop waarde en 7 euro ruilwaarde,

alvast bedankt,

micky
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
KingFatass
Wizard

Tja , ik moet eerst geld overmaken naar hen (wat minstens 4 dagen duurt) en dan zullen er zon 2 dagen over doen om het op sturen. Dan heb ik het niet voor zaterdag. Thnx Tough.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Telebankieren ?? Vandaag het geld versturen, staat het morgen op zijn rekening gaan morgen de kaarten op de post en heb jij ze overmorgen.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik zou toch liever rekenen op iemand die me de kaarten toestuurd voordat het geld overgemaakt is, dan dat ik op de bank zou rekenen om het op tijd te doen. Bij mij iig is ie altijd super traag.

Ik heb helaas geen starstorms, sorry.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
KingFatass
Wizard

Ik heb geen telebankieren, #$!% dan maar een slecht sideboard..
Plaats reactie